Lars89 Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Må ha nye fjører da bakfjørene er knekt både oppe og nede (kelleners sport) Skal ha kvalitet så vurderer h&r 35/10 og eibach 35/15 men blir kanskje litt lite senk? Noen med erfaringer/meninger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 27, 2013 Share Skrevet April 27, 2013 Henger meg på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Mai 14, 2013 Share Skrevet Mai 14, 2013 gikk plutselig opp for meg at denne bilen ser jeg jo nesten daglig, jobber du på svein egil's eller? er innom der nokså ofte med deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Stemmer det Har montert H&R 35/10 fjører nå. Blei litt høy så håper den synker litt. Har begynt å sprekke i innfestinga til bakstilling nå. Blir fiksa iløpet av mai. Så det heldigvis før det gikk alt for langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 5, 2013 Har dette på vei i posten nå. Skal bli godt med litt lyd igjen. Alt det originale har streika Skal være noen sorte lhd M3-speil på vei også. Kommer no bilder når de er på plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Det der kan da ikke bli mye feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thewiz Skrevet Oktober 20, 2013 Share Skrevet Oktober 20, 2013 Leste nettopp gjennom hele tråden din nå Lars ! Du har helt klart løftet denne bilen flere hakk, ble utrolig bra med interiøret, m-tech II, felgene og gule blinklys foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 8, 2014 Share Skrevet Januar 8, 2014 Følger med! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Januar 9, 2014 Share Skrevet Januar 9, 2014 Har dette på vei i posten nå. Skal bli godt med litt lyd igjen. Alt det originale har streika Skal være noen sorte lhd M3-speil på vei også. Kommer no bilder når de er på plass oi oi oi karen tar av jo Har glemt å følge med litt på tråden din, har heller ikke oppdatert min så mye det siste tiden her, hatt for mye å gjøra. Men dette kommer seg veldig bra Imponert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå