Lars89 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Er i Arendal hver dag jeg, på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 tenkte du hadde vært innom vaffelen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Mente du det? Skjønte ikke den jeg Har nok vært en tur innom han ja. Fant ut litt av hvert 50m fra huset hans røyk termostaten . Skifta den+vannpumpe i går og nå er alt på stell igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Mente du det? Skjønte ikke den jeg Har nok vært en tur innom han ja. Fant ut litt av hvert 50m fra huset hans røyk termostaten . Skifta den+vannpumpe i går og nå er alt på stell igjen øy øy hehe typisk at noe så gøy skjer heeh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Var faktisk ganske vittig.. Jeg gikk til vinduet og sa til kameraten min: Der kommer Lars ja.... Så masse damp og lange våte spor ned bakken. Skal inrømme at det første jeg tenkte når jeg så vannet under bilen var: Fanken å han hadde ac'en på da.. (han sto i bakken i 10 sek før han kjørte videre) Men glad for å høre at varsellampene forsvant, forsvant pipinga også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Tragikomisk heile opplegget. Piper fortsatt. Skal se på det i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 Må sjekke litt, men kan hende jeg kan programmere det vekk med ncs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Gjør det du. Kan sikkert komme bort i helga. Regna som et h... i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luftwaffel Skrevet August 28, 2009 Share Skrevet August 28, 2009 No shit da, som sagt dama er på byen, and i'm like HAHA med det været her. Men du må vel egentlig ha boksen liggende i bilen et sted siden carsoft fant den.(PDC) Kansje du skulle skaffa utstyrslista? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 28, 2009 Forfatter Share Skrevet August 28, 2009 Har sendt mail til KOED i går om utstyrsliste. Tror den er rimelig lang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Er denne AR registrert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Ja, regnr ser du på bilde 2. Hvordan det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 Vil tippe fordi det hadde gamle bilen til CrZyWiz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 off! jeg p olerer ikke AR registrerte biler! men om skiltet er fjernet når jeg kommer, skal jeg ikke nekte haha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Forrrige eier nevnte noe om at den var henta nordpå så kan stemme det. Har du evt noen bilder fra når du hadde den CrZyWiz? Mysild: Galt med AR-reg da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå