///Mysild Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 prinsipp! nei da, bare spøkte... dårlig ironiforståelse i grimstad eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Bare e som e træææææææææg i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 29, 2009 Share Skrevet August 29, 2009 hehe puter og slikt er til vask nå, så klart til uka åssen er lakken din? mye grove riper, elelr egentlig nokså bra? tenker bare på hva jeg skal ha med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 29, 2009 Forfatter Share Skrevet August 29, 2009 Hakkje sett så nøye etter, men tror det er endel riper. Kan se litt nøyere i morra Klarer du å polere vekk et par bulker med de vindundermidlene dine også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 okey, er ripene hvite? elelr bare sorte? er de hvite, kan jeg ikke gjøre noe med dem å jaja, ikke noe problem det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Ja der ja! AR 85720, det ER gamlebilen min jo! Jeg solgte den August 2006. Da var bilen gått 132 000km. Det jeg gjorde med bilen den tiden jeg hadde den var: *Proff solfilm på alle rutene. *FK Highsport Coilovers *17" Masitaly felger *Umnitza Predator Angeleyes. Først ett bilde fra når jeg hentet den. Var på ACR med den sommeren 2006. Er det lenge siden den fikk prøvemontert Kompressor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ostnes Skrevet August 30, 2009 Share Skrevet August 30, 2009 Det er en fin bil det der Men veit du hvor pressa tok veien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 30, 2009 Forfatter Share Skrevet August 30, 2009 Gøy! Likte den bedre når du hadde den Neste bil blir nok mer original. Gått 70K på tre år da. Ikke snaut... Ostnes: aner ikke. Lå til salgs her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Skal si du har stått på Sondre Ble veldig bra, det bilde #3 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Skal si du har stått på Sondre Ble veldig bra, det bilde #3 hehe åja, du vet... hehe.... må jo gjøre en innsats stakkars lars, blir fattig nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Nåja, han klarer seg nok. Så lenge han er noenlunde fornøyd kan man vel ikke klage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Nåja, han klarer seg nok. Så lenge han er noenlunde fornøyd kan man vel ikke klage hehe ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 2, 2009 Forfatter Share Skrevet September 2, 2009 Kjempefornøyd! STOR takk til ///Mysild og Ad|oS for å gidde å polere bilen min i over 6 timer(!) Sinnsyk forskjell det ble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 2, 2009 Share Skrevet September 2, 2009 godt du ble fornøyd! dumt det regnet i dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå