///M Skrevet Juni 29, 2009 Skrevet Juni 29, 2009 Ja da begynner jeg med en rar lek. Jeg har kødda med farver på et bilde, og dere skal gjette hvilken bil det er. Dette kan bli litt vanskelig.
///M Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 ja var visst ikke så vanskelig likevel, legg ut noen med redigeringer dere å så får vi til en kul lek
EirikL Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hm, mulig jeg ikke skjønte denne helt. Men jeg ser bare et helt hvitt bilde uten en eneste farge på...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hm, mulig jeg ikke skjønte denne helt. Men jeg ser bare et helt hvitt bilde uten en eneste farge på... Hehe, samma her Finnes en lignende tråd igrunn da: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=80866
Reset Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hm, mulig jeg ikke skjønte denne helt. Men jeg ser bare et helt hvitt bilde uten en eneste farge på... trykk på stort bilde å studer;p Ser en e60 der ja:)
EirikL Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Aha, der fikk jeg et glimt av en slags bil. Måtte nesten legge skjermen på laptopen flatt bakover før det kom frem kontraster i bildet
Richirich Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 hvis du ikke ser bilen uten å måtte vri på skjerm/større bilde, da er det vel noen som må sjekke synet sitt ?
Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 er nok en E60 ja, med M-tech ? og M5 felger eller noe slik?
bmw-E30 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 hvis du ikke ser bilen uten å måtte vri på skjerm/større bilde, da er det vel noen som må sjekke synet sitt ? ikke nødvendigvis, fins folk som stiller brightness lysere på sine skjermen, har gjort dette selv å så ikke en dritt før jeg stillte kjapt tilbake
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå