///M Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 Ja da begynner jeg med en rar lek. Jeg har kødda med farver på et bilde, og dere skal gjette hvilken bil det er. Dette kan bli litt vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nagin Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 din, 520IA E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 29, 2009 Share Skrevet Juni 29, 2009 din, 520IA E60 ja din 520 hihi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 E60'n foran et hus med masse vinduer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 din, 520IA E60 +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2009 ja var visst ikke så vanskelig likevel, legg ut noen med redigeringer dere å så får vi til en kul lek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hm, mulig jeg ikke skjønte denne helt. Men jeg ser bare et helt hvitt bilde uten en eneste farge på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hm, mulig jeg ikke skjønte denne helt. Men jeg ser bare et helt hvitt bilde uten en eneste farge på... Hehe, samma her Finnes en lignende tråd igrunn da: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=80866 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Hm, mulig jeg ikke skjønte denne helt. Men jeg ser bare et helt hvitt bilde uten en eneste farge på... trykk på stort bilde å studer;p Ser en e60 der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Aha, der fikk jeg et glimt av en slags bil. Måtte nesten legge skjermen på laptopen flatt bakover før det kom frem kontraster i bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrmpower Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 bilen er til og med "grå" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richirich Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hvis du ikke ser bilen uten å måtte vri på skjerm/større bilde, da er det vel noen som må sjekke synet sitt ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 er nok en E60 ja, med M-tech ? og M5 felger eller noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 hvis du ikke ser bilen uten å måtte vri på skjerm/større bilde, da er det vel noen som må sjekke synet sitt ? ikke nødvendigvis, fins folk som stiller brightness lysere på sine skjermen, har gjort dette selv å så ikke en dritt før jeg stillte kjapt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 1, 2009 Share Skrevet Juli 1, 2009 Funket best på laptop dette ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå