marararius Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hvorfor har de leitet etter en sort BMW, når den var blå?!
Haug530D Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 Kommentarfeltet er stengt på grunn av sjikane Hehe
ehrnst Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 for et håpløst opplegg, men alikevel er jeg ikke mektig imponert over politiet, de vet hvem det er, så hvorfor var ikke denne personen tatt inn på sekunded. dette får meg til å tenke på min egen politisak jeg har inne
Andreas1 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hvorfor har de leitet etter en sort BMW, når den var blå?! De har lett etter en blå, - og riktig bil.
Andreas1 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 for et håpløst opplegg, men alikevel er jeg ikke mektig imponert over politiet, de vet hvem det er, så hvorfor var ikke denne personen tatt inn på sekunded.dette får meg til å tenke på min egen politisak jeg har inne Politiet på åsetedet reagerte ikke i det hele tatt og mente det ville ta opptil en uke å få ransakelsespapirene i orden. Oslo-politiet var meget effektive når de først fikk med seg alvoret og de rette personene var involvert. De stengte av Bogstadveien og stoppet trafikken til aksjonen var gjennomført.
PenguiN- Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 så, di stengte av bogstaveien og stoppet trafikken til aksjonen med å redde en hund var gjennomført? sykt, hils gjerne thea og si at måten hun har brukt oslo politets resurser på gjør meg litt dårlig og svimmel. evt hils politiet og si at måten di har brukt sine egne resurser på ikke likner grisen eller skal vi si hunden?
Andreas1 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 så, di stengte av bogstaveien og stoppet trafikken til aksjonen med å redde en hund var gjennomført? sykt, hils gjerne thea og si at måten hun har brukt oslo politets resurser på gjør meg litt dårlig og svimmel. evt hils politiet og si at måten di har brukt sine egne resurser på ikke likner grisen eller skal vi si hunden? Aller først har jeg lyst til å stille et spørsmål som du kun får svare ja eller nei på; Er det greit at folk tilegner seg andres eiendom? Ja, de stengte Bogstadveien for å stoppe BMWen som jentene da satt i. Hvor dumt, - eller tvertimot veldig lurt, det var av dem å sette seg inn i bilen er en annen sak, men det viser vel også litt hvor desperate de var og hvor langt de var villige til å gå for å få igjen noe av det kjæreste de eier? Som jeg skrev lenger opp er historien litt mer detaljert enn Dagbladets versjon, og hadde du kjent flere detaljer kunne du etterpå vurdert hvorvidt situasjonen "bare" gjelder hunden, om den kunne utviklet seg til å gjelde mer og om en slik aksjon kan ha en prevantiv virkning og sende signaler om at kidnapping av kjæledyr er en uønsket bedrift i Norge. Jeg vil anbefale deg å lese å lese det faren hennes har skrevet påBloggen hennes, så du kan se om bildet kan bli litt mer nyansert. Nå vet jeg ikke helt hvor gammel du er Hr Pingvin (i et par av uttalelsene virker du ikke stort over grensen for å være kjønnsmoden, og det kan jo selvfølgelig være jeg tar feil...?), men som et lite generellt tips "bimmers to bimmers" vil jeg anbefale deg å droppe noen av fordommene du har mot piker som er blonde eller hva annet du mener er feil med henne "som alle vet hva vil", -eller hva det nå var du skrev. Du gjør ingen og ingenting godt ved å stemple mennesker du aldri har møtt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå