BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Helt tulling du;-) ingenting som slår bildene dine marius.. Og jeg anser det som en ære å få bli fotografert av en jeg anser som en av de øverste av bilfotografer/fotografikunstnere her til lands.. Og nå er jeg helt seriøs... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Dette var jo meeeget flotte bilder, og å kritisere disse blir jo bare pirk. Likte vel best nr. 1, 3 og 5. Og "blålys" bilde er jo et lite blinkskudd som ikke akkurat kan planlegges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Dæven så stillige bilder, men dere har noen fine biler også da . Har disse blitt knipset med såkalt kort lukkerhastighet, da dere så fint har fått med de kule fargene i bakrunn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Det er lang lukkertid på de fleste bildene, og enda lenger på de med lysene i bakgrunnen. Flotte bilder Breitbau, beste jeg har sett så langt fra deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Okej kjekt vite om enn skulle kjøpe seg et bedre kamera en gang. Bilde 3-5-7-8 falt i min smak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 SATAN å råe bilder!! Beste du har tatt noen gang! Nummer 1 og 3 var SJUKT pene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M power Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Kule bilder, hva er HDR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Fy fæææn for noen bilder Kevin Nydelig! Forresten, gratulerer med dagen ! Takker takker Briefer ikke med at jeg er halvveis til stor gutt da men (50år = stoooor gutt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Gratulerer med dagen Kevin! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Dette var jo meeeget flotte bilder, og å kritisere disse blir jo bare pirk.Likte vel best nr. 1, 3 og 5. Og "blålys" bilde er jo et lite blinkskudd som ikke akkurat kan planlegges. Takk takk Her oppe kan det det.. Men det krever å kunne kalenderen, samt vite hvem som skal på fest hvor her oppe Også må du jo ha god tid... Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Det er lang lukkertid på de fleste bildene, og enda lenger på de med lysene i bakgrunnen. Flotte bilder Breitbau, beste jeg har sett så langt fra deg. Takk Takk.. Godt å høre det går fremover.. Er jo flere her inne som er inspirasjonskilder da.. Copy the pro's.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Dæven så stillige bilder, men dere har noen fine biler også da . Har disse blitt knipset med såkalt kort lukkerhastighet, da dere så fint har fått med de kule fargene i bakrunn? Takk Glenno.. Ser også at du har fått svaret Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 SATAN å råe bilder!! Beste du har tatt noen gang! Nummer 1 og 3 var SJUKT pene! Ser broa faller i smak Godt å høre.. Er den eneste jeg vet om som ser slik ut.. Er rett ved en fin badeplass på ustaoset faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2009 Kule bilder, hva er HDR? HDR er når man kombinerer vanlige, litt for lyse, og litt for mørke bilder, for å få frem det "gode" i alle bildene. Du vil få lyst opp det mørkeste, og dempet ned det lyseste, og satt sammen med ett vanlig eksponert bilde blir da bildet "over-perfekt" eksponert.. Kan få til syke ting med HDR, men det kan også brukes slik som her, der jeg bruker det til å korrekt eksponere de fleste deler av bildet. Du kan blant annet se treverket på bråen under bilen, samtidig som at man ikke blir blendet av sola på lakken.. I vanlig eksponering er det vanskelig å få til uten ekstra lyskilder Enkelt forklart er det sammensetningen av flere normale,under og overeksponerte bilder.. Minimum ett av hvert.. HDR = High Dynamic range så vidt jeg husker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
photowerkz Skrevet Juni 30, 2009 Share Skrevet Juni 30, 2009 Helt tulling du;-) ingenting som slår bildene dine marius.. Og jeg anser det som en ære å få bli fotografert av en jeg anser som en av de øverste av bilfotografer/fotografikunstnere her til lands.. Og nå er jeg helt seriøs... Sant nok, du har jo helt rett hehe, neida. Men, takker! Får se hva vi får til av bilder når dere kommer nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå