Gå til innhold

Breitbau og Vetu03's Photoshoot 27.6, sent på natta

Share

Anbefalte innlegg

Helt tulling du;-) ingenting som slår bildene dine marius.. Og jeg anser det som en ære å få bli fotografert av en jeg anser som en av de øverste av bilfotografer/fotografikunstnere her til lands.. Og nå er jeg helt seriøs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette var jo meeeget flotte bilder, og å kritisere disse blir jo bare pirk.

Likte vel best nr. 1, 3 og 5. :)

Og "blålys" bilde er jo et lite blinkskudd som ikke akkurat kan planlegges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven så stillige bilder, men dere har noen fine biler også da ;-).

Har disse blitt knipset med såkalt kort lukkerhastighet, da dere så fint har fått med de kule fargene i bakrunn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var jo meeeget flotte bilder, og å kritisere disse blir jo bare pirk.

Likte vel best nr. 1, 3 og 5. :)

Og "blålys" bilde er jo et lite blinkskudd som ikke akkurat kan planlegges.

Takk takk :D

Her oppe kan det det.. Men det krever å kunne kalenderen, samt vite hvem som skal på fest hvor her oppe :D

Også må du jo ha god tid... Hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er lang lukkertid på de fleste bildene, og enda lenger på de med lysene i bakgrunnen. Flotte bilder Breitbau, beste jeg har sett så langt fra deg.

Takk Takk.. Godt å høre det går fremover.. Er jo flere her inne som er inspirasjonskilder da.. Copy the pro's.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven så stillige bilder, men dere har noen fine biler også da ;-).

Har disse blitt knipset med såkalt kort lukkerhastighet, da dere så fint har fått med de kule fargene i bakrunn?

Takk Glenno.. Ser også at du har fått svaret ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kule bilder, hva er HDR?

HDR er når man kombinerer vanlige, litt for lyse, og litt for mørke bilder, for å få frem det "gode" i alle bildene. Du vil få lyst opp det mørkeste, og dempet ned det lyseste, og satt sammen med ett vanlig eksponert bilde blir da bildet "over-perfekt" eksponert..

Kan få til syke ting med HDR, men det kan også brukes slik som her, der jeg bruker det til å korrekt eksponere de fleste deler av bildet. Du kan blant annet se treverket på bråen under bilen, samtidig som at man ikke blir blendet av sola på lakken.. I vanlig eksponering er det vanskelig å få til uten ekstra lyskilder ;)

Enkelt forklart er det sammensetningen av flere normale,under og overeksponerte bilder.. Minimum ett av hvert.. HDR = High Dynamic range så vidt jeg husker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tulling du;-) ingenting som slår bildene dine marius.. Og jeg anser det som en ære å få bli fotografert av en jeg anser som en av de øverste av bilfotografer/fotografikunstnere her til lands.. Og nå er jeg helt seriøs...

Sant nok, du har jo helt rett :lol: hehe, neida. Men, takker! Får se hva vi får til av bilder når dere kommer nedover :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...