Kim S Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Litt off topic, men er det fotobokser i begge retninger i Rælingstunellen? Eller er det bare i retning Lillestrøm?
babjorn Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Kjipt fort gjort,da er det greit man kjører mc hehe Det tar vel ca 3 ukers tid før man får bota å denne kan du dele opp hvis du trenger det,usikker om det koster noe ekstra.
MonicaM3 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Har blitt tatt i den 2 ganger (den ene gangel lovlig) og du ser det bra om du blir tatt!
Lars89 Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Utrolig hvor sterkt det lyser opp ja Har blinka 3 ganger for meg, alle i Telemark... Blir vel ikke noe bedre nå
Chris_ Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Når du ser det blinker, da er du aldri i tvil om du blir tatt, for det blinker utrolig ! (Ikke jeg som ble tatt, når jeg så det )
j_b Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Skrevet Juli 1, 2009 har opplevd på veien at det flasha..men alt det jeg så var liten rød lys som laser stråler..
Kai-P. Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Hvis det hadde blinket like mye i tunnellen som på åpen vei så hadde du nok blitt heftig blendet! Ble tatt i Oslofjordtunnellen selv, der så jeg bare såvidt at noe skjedde.
S. Gunstad Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 Ser jo et lite rødt lys uansett når man passerer (ny type boks), for fort eller ei?
GiljeN Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 når du greier å se strekene på veien så er det der "vekta" står.. regner gjennomsnits farten din fra den ene til den andre mvh
Richirich Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 kjørte i 70-sone, lå i 120, sto plutselig en fotoboks på høyresia av bilen min begynner å bli litt siden, og har ikke hørt noe, heldigvis.. også har vel folk hørt hva AP har i tankene? sette opp fotobokser i solodaritet for de som har kjørt seg ihjel.. trafikken kommer til å ligge på rundt 70 i 80-sona da
Chris_ Skrevet Juli 1, 2009 Skrevet Juli 1, 2009 kjørte i 70-sone, lå i 120, sto plutselig en fotoboks på høyresia av bilen min begynner å bli litt siden, og har ikke hørt noe, heldigvis.. også har vel folk hørt hva AP har i tankene? sette opp fotobokser i solodaritet for de som har kjørt seg ihjel.. trafikken kommer til å ligge på rundt 70 i 80-sona da Ikke alle fotobokser som er aktive heller(heldigvis) Og jeg vet ikke åssen det er med fotoboksene i tunneller og sånn, men de på åpen vei(de jeg har sett blinke), har et helvetes sterkt lys/blink!
Richirich Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 heldigvis ja har aldri sett tunnell-boks blinke, nå har jeg faktisk aldri blitt tatt i fotoboks, så har bare sett blink fra andre, så vet ikke om ALLE på åpen vei blinker
MGR Skrevet Juli 2, 2009 Skrevet Juli 2, 2009 men nå er det vel ca 2 år sia alle nye fotobokser er uten blitz, og ikke blinker, den er det mange som har brent seg på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå