Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjipt fort gjort,da er det greit man kjører mc hehe

Det tar vel ca 3 ukers tid før man får bota å denne kan du dele opp hvis du trenger det,usikker om det koster noe ekstra.

Skrevet

Utrolig hvor sterkt det lyser opp ja :shock:

Har blinka 3 ganger for meg, alle i Telemark... Blir vel ikke noe bedre nå

:roll:

Skrevet

Når du ser det blinker, da er du aldri i tvil om du blir tatt, for det blinker utrolig !

(Ikke jeg som ble tatt, når jeg så det :D)

Skrevet

Hvis det hadde blinket like mye i tunnellen som på åpen vei så hadde du nok blitt heftig blendet! :wink: Ble tatt i Oslofjordtunnellen selv, der så jeg bare såvidt at noe skjedde.

Skrevet

kjørte i 70-sone, lå i 120, sto plutselig en fotoboks på høyresia av bilen min :P

begynner å bli litt siden, og har ikke hørt noe, heldigvis..

også har vel folk hørt hva AP har i tankene? sette opp fotobokser i solodaritet for de som har kjørt seg ihjel.. trafikken kommer til å ligge på rundt 70 i 80-sona da :o

Skrevet
kjørte i 70-sone, lå i 120, sto plutselig en fotoboks på høyresia av bilen min :P

begynner å bli litt siden, og har ikke hørt noe, heldigvis..

også har vel folk hørt hva AP har i tankene? sette opp fotobokser i solodaritet for de som har kjørt seg ihjel.. trafikken kommer til å ligge på rundt 70 i 80-sona da :o

Ikke alle fotobokser som er aktive heller(heldigvis)

Og jeg vet ikke åssen det er med fotoboksene i tunneller og sånn, men de på åpen vei(de jeg har sett blinke), har et helvetes sterkt lys/blink!

Skrevet

heldigvis ja :P

har aldri sett tunnell-boks blinke, nå har jeg faktisk aldri blitt tatt i fotoboks, så har bare sett blink fra andre, så vet ikke om ALLE på åpen vei blinker :P

Skrevet

men nå er det vel ca 2 år sia alle nye fotobokser er uten blitz, og ikke blinker, den er det mange som har brent seg på:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...