matsrh Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Da alle bildene ble utrolig lyse så ble det bare 2 som ble helt ok Får vaske bilen og ta noen nye til neste uke tenker jeg Her er de ivertfall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hindmost Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Pen bil! perfekt farge både utvendig og innvendig spør du meg! Du må skaffe deg en slik http://www.trademotion.com/partlocator/ ... logid=4462 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Se her ja! Meget pene bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 å Hvor kjøper du varmeskjold til filteret? å Forresten, mye må du betale for Effektanlegget med grenrør? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Juli 26, 2009 Share Skrevet Juli 26, 2009 Grattis! Meget flott E46 Coupè;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 å Hvor kjøper du varmeskjold til filteret? å Forresten, mye må du betale for Effektanlegget med grenrør? =) Fant et varmeskjold på en nettside, men det så ganske så jalla ut så ender vel opp med at jeg lager noe selv Og jeg så litt på supersprint, og nye priser der var ikke billig kan man si Tror det var 14 lapper for bare grenrør :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Juli 27, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 27, 2009 ///Kristian - Takk takk Er kjempe fornøyd! Lite som har skjedd da jeg har jobbet med å få e30'n min på hjula for å få flyttet den, og det har skjedd litt andre ting i tillegg. Er vel bare små negative ting. Som at det kom en fugl og kjørte på meg, den lærte aldri at du ikke tuller med en bmw Og har fått en stygg steinsprut skade på frontgangeren og lista under ene lykta :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KimJuhani Skrevet Juli 27, 2009 Share Skrevet Juli 27, 2009 Ja jeg vet, jeg har bestilt fullt effekt derifra, med grenrør=) 33 eller 34 koster det rett fra butikken, venta i 3 uker nå, så kommer vel om 1 uke Blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 1, 2009 Share Skrevet September 1, 2009 Noe nytt om bilen? Har du fått inn pianolakk? Sleng ut bilder så fort du har fått inn det da jeg vurderer å slenge inn pianolakklister i min e39 og vil se hvordan det tar seg ut i e46'n din ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Noe nytt om bilen? Har du fått inn pianolakk? Sleng ut bilder så fort du har fått inn det da jeg vurderer å slenge inn pianolakklister i min e39 og vil se hvordan det tar seg ut i e46'n din ^^ Har ikke skjedd noe spesielt med bilen siste tiden. Skal gå til innkjøp av m3 speil før jeg skal gå til lakkerer. For da tar jeg speil, interiørlister og fangeren med en gang Ellers har jeg dårlig økonomi for tiden siden jeg ikke får solgt den andre bilen :/ Satser på at den går utpå nyåret da omreg. på bilen går ned fra 6500,- til 1500. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 nydelig bil:) siden du har xenon i grøftelys så må du også ha det i AE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Reef: Husker ikke helt hva forrige eier sa det het men er slike, "xenon" pærer i AE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 Reef: Husker ikke helt hva forrige eier sa det het men er slike, "xenon" pærer i AE Ccfl ringer kanskje strøken bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aloebiz.net Skrevet September 13, 2009 Share Skrevet September 13, 2009 På bildet han har i avataren sin er det xenon 6000k i tåkelysa.. Jeg ble stoppa i teknisk etter bildet ble tatt og vrangvesenet var ikkeno glad i xenon der så monterte sånne bluevision halogenpærer isteden. Trenger uansett ikke superlys i tåkelysa Angel eyes er såkalte superwhite CCFL fra GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet September 13, 2009 Forfatter Share Skrevet September 13, 2009 Der har vi det ja! får prøve å huske det denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå