Gå til innhold

matsrh's e46 323ci coupé (solgt)

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 140
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 weeks later...
å Hvor kjøper du varmeskjold til filteret? :) å Forresten, mye må du betale for Effektanlegget med grenrør? =)

Fant et varmeskjold på en nettside, men det så ganske så jalla ut så ender vel opp med at jeg lager noe selv :)

Og jeg så litt på supersprint, og nye priser der var ikke billig kan man si :P Tror det var 14 lapper for bare grenrør :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

///Kristian - Takk takk :D Er kjempe fornøyd!

Lite som har skjedd da jeg har jobbet med å få e30'n min på hjula for å få flyttet den, og det har skjedd litt andre ting i tillegg.

Er vel bare små negative ting. Som at det kom en fugl og kjørte på meg, den lærte aldri at du ikke tuller med en bmw :P Og har fått en stygg steinsprut skade på frontgangeren og lista under ene lykta :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
  • 2 weeks later...
Noe nytt om bilen? :D

Har du fått inn pianolakk? Sleng ut bilder så fort du har fått inn det da jeg vurderer å slenge inn pianolakklister i min e39 og vil se hvordan det tar seg ut i e46'n din ^^

Har ikke skjedd noe spesielt med bilen siste tiden.

Skal gå til innkjøp av m3 speil før jeg skal gå til lakkerer. For da tar jeg speil, interiørlister og fangeren med en gang :)

Ellers har jeg dårlig økonomi for tiden siden jeg ikke får solgt den andre bilen :/ Satser på at den går utpå nyåret da omreg. på bilen går ned fra 6500,- til 1500.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På bildet han har i avataren sin er det xenon 6000k i tåkelysa.. Jeg ble stoppa i teknisk etter bildet ble tatt og vrangvesenet var ikkeno glad i xenon der så monterte sånne bluevision halogenpærer isteden. Trenger uansett ikke superlys i tåkelysa :P

Angel eyes er såkalte superwhite CCFL fra GS bildeler ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...