awt Skrevet Januar 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Januar 25, 2010 Edit: Legger disse på side 2 jeg, slik at tråden faktisk virker. Bedre sent enn aldri? Litt bilder fra Goodwood festival of speed. 152 000 besøkende gjester, og ikke kø en eneste plass. Det tror jeg en skal lete lenge etter i Norge. På parkeringsplessene rundt treffet var det tilsammen over 60 000 biler. Alt av bygningar og slikt er satt opp kun for denne helgen. Beklager kvaliteten på bildene, jeg er ikke noen superfotograf. (denne var også på Nürburgring når vi var der) Audi sin markering av 100-års jubileumet sitt, statuen var 39 meter høy. A1: Bilen Top Gear kjørte til Nordpolen: Helikoptertur over området ...som ikke var verdt pengene. Her er den ene parkeringsplassen: Festivalområdet: En annen parkeringsplass, dette var på fredagen, dagen med minst besøkende: Konseptopplegg: Lexus i glass: Bygging av en Morgan inne på festivalen: Inni Mercedes sitt "hus": En av to(!) SLR Stirling Moss på festivalen: Alfa sitt hus: Porsche Greenster fra RUF: Rinspeed med sine merkelige kreasjonar: Den eneste "gatebil"-stylede bilen på hele festivalen: The Red Arrows hadde et lite show: Litt for treg i avtrekkeren: Tilbake på jorden: Billig lekebil: En liten SLR-samling, først en vanlig, så en 722, en roadster, en 722 roadster, og til slutt en Stirling Moss: SL AMG Black series: Videre er fra dag to (lørdagen): Konsept med pene vinduer: Infiniti-konsept: Koselig rekke: Murcielago SV: Vectra OPC: En merkelig farkost: Spyker: GT-R Spec-V: Nye 7-serie Alpina: Volvo: Zonda R: Panamera: Veyron Targa: En av fem spesialutgaver av Veyron i polert aluminium og karbonfiber: Vi kjørte litt tidlig fra festivalen på lørdagen og havna i Luxemburg. Der overnattet vi og kjørte til Nürburgring på søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Kom over noen flere bilder i dag når jeg drev å ryddet litt. Disse er også fra Nürburgring, men dette er etter vi var i England. Altså andre gang på denne turen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Dette var en morsom tråd. Vi kjørte innom Nürburgring i fjord sommer, på veien ned til Spania. Så denne "Feed Me" Lamboen fra Sverige når vi var der også Slik så det ut når vi var der under oppbygningen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 De siste bildene her er fra juli i fjor, så det er godt mulig det var ca. på samme tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 De siste bildene her er fra juli i fjor, så det er godt mulig det var ca. på samme tid. Åja, da er det sikkert på samme tid ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå