Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ombygd 320 ja :) Menne, det jeg ikke forstår er, hva er det som er godkjent hos bt? bytte av interiør og eksteriør? motoren er jo orginal m52tü....

Skrevet

Enda et eksempel på folk som ikke vet hva de selger? Eller noen som satser på at det kommer en tosk og kjøper uten å undersøke bilen?

Skrevet
  Galro skrev:
Speedometeret. Altså "m"-en.

;)

:lol:

slik å forstå ja :) Selv fikk jeg ca 20 hk ekstra av å montere m-girkula mi, 10hk av m-mattene og ca 20hk ved montering av alu ringer i instrument huset, så jeg vet hvordan det er :D

Det her jeg riktignok ikke godkjent enda :oops:

Skrevet

Uansett hva som er godkjent, finnes det sannsynligvis en betjent på nærmeste trafikkstasjon som sliter med hørselen nå.

Skrevet

Nå ringte selger meg, men jeg orker ikke å ta telefonen... Overlater det til en annen pratemaker her inne. :)

Skrevet

Synes å dra kjensel på bilen ,dette er en 320 med bytte av sjærmer panser osv +++ for å ligne mest mulig på M3, tror denne har gått nede i Lillestrøm tidligere. Tror den sto til salgs hos en bruktbil sjappe.

Skrevet

Slått av 100K så kanskje noen kommer å kjøper. Sto en GOD stund sist den var til salgs også. Sikkert tungsolgt pga "wannabe"-stempelet. Blir for mye av det gode med M3-emblem osv.

Pen bil da! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...