Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 63
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Sant :wink:

Tingen er den at den ser jo ut som en helt normal E30 M3.

Det gjør ikke akkurat bilene til Helge Vik og alle de andre "værstingene" :wink:

Skrevet

På ene filmen målte de litt over 530hk. Vet ikke om de har fått enda mer pr.idag?

men 530 sinte hk i denne lille søte bilen der!?? fyfaan så herlig det må være å kjøre! :D Skikkelig morro film. ...og herlig lyd ikke minst:D

Skrevet

Det der overgår det meste jeg noengang har sett av en E30. I motsetning til mange E30 med turbo har jo denne jevnt drag og helt garantert mye mindre trøbbel :)

Skrevet

Dette overgår ALT jeg har sett av E30 hittil!

Har han forresten godkjent denne doningen også? Vet jo det er litt lettere å få godkjent det vi kaller for "umulige bygg" her til lands, i Sverige.

10/10! :D

Skrevet

Bilen går sykt bra rett fram, og et gromt bygg dette. Men ble ikke noe imp på kjøringa hans når han var på Rudskogen.

Noen som har peil på hva denne veier? og spes på forakselen. ?

Skrevet

Han har skrevet at motoren er vanskelig å dosere pga av de elektriske spjeldmotorene, og all friksjonen som er når han fysisk må presse de via gasswire. Den er ganske av/på. Så jeg vil tro den er vanskelig å dosere på grensen rundt en bane. Dette er forsovidt et problem med de fleste nye S-motorer i gamle chassi med gasswire. Det virker iallefall som bilen setter seg veldig bra under pådrag.

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...