Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg klarte ikke dy meg. Har en 3er selv liggende her foran meg og den er ganske så lik.

Litt tøft med en slik i sølv da og at det kun er 21 stk. Skulle vært 31 da... E31....

• 1 month later...
Skrevet

Etter 5 mnd i garasjen ble bilen kjørt ut for vask :D

Samler mye støv selv om den står i garsje , men nå er den svart igjen

Kunne ikke dy meg da det var tørre veier og 6 grader i går , MÅTTE kjøre litt :twisted:

Alt virker enda 8) Nye filterer og Oljer nye fordelerer og rotorer , Serviserte gass spjeld og den trenger ikke innjusterings tiden lengre som den hadde før når batterispenningen har vært borte.

Joy and happiness

NÅ er jeg klar for VÅR :D:D:D:D:D:D

Hilsen

Terje

• 3 weeks later...
Skrevet

Denne har dere vel kanskje siden dere tråler finn.no, men denne 850'en står til salgs hos en bilforhandler i Ålesund.

Finnkode: 27648542

De hadde også inne en strøken 840 (farge blå) med komplett AC Schnitzer styling i fjor sommer. Jeg var og hentet denne for de i Stavangerområdet. Den gikk ut igjen ganske kjapt. Om du ringer Vidar på JaroBil får du sikkert vite mer om denne.

Skrevet

Ble forbikjørt av en rød E31 ved Drammen i dag. Den så utrolig fin ut i fart. Får bare mer og mer sansen for disse!

Skrevet
Denne har dere vel kanskje siden dere tråler finn.no, men denne 850'en står til salgs hos en bilforhandler i Ålesund.

Finnkode: 27648542

De hadde også inne en strøken 840 (farge blå) med komplett AC Schnitzer styling i fjor sommer. Jeg var og hentet denne for de i Stavangerområdet. Den gikk ut igjen ganske kjapt. Om du ringer Vidar på JaroBil får du sikkert vite mer om denne.

Hei og takk :) tråler jevnlig Finn og Autodb men har ikke kommet noen nye ukjente der på lenge desverre , men nå kommer våren og bilene frem igjen så hold øynene oppe :-)

Skrevet
har du BN65850?

Har den og ja :D

Gjennomførte biler... synd de er så sabla dyre, kan ikke tenke meg følelser å ha den 12'eren under panseret :) HVor mye drikker dette på langkjøring? :)

Er ikke så dyre , kan jo få bra biler rund 200t nå.

Bensin forbruk er ett IKKE tema 8) , men er faktisk ikke så verst på langkjøring , min bruker 1.13 på utenlandskjøring :twisted: og det er bra syns jeg med forholdsvis høy fart.

Skrevet
så den nevnte bilen igår og tok bilde itilfelle... :)

Bilder er altid bra :-) tar gjerne imot dem PM sendt

Hilsen

Terje

• 4 months later...
Skrevet

Drar denne frem fra glemselen igjen :D

Har fortsatt bilen og var på Treff i Polen sist helg og møtte over 30 andre 8ere eiere.

Fikk 2500km mere på telleren :( men uansett verd turen og bilen har nok godt av en langtur innimelleom , ganske imponerende att over 30 "gamle" biler kan kjøre over store avtander i hele europa og hjem igjen uten problemer.

Flere av bilene som var på treffet var 90 / 91 modeller altså 20 år alle startet hver morgen og alle kom seg hjem igjen.

Det var biler fra Norge, Sverige, Sveits, Tyskland og Polen.

Så det er sosialt og internationalt å eie en 8er 8)

Litt bilder.

Bror til min bil, Polsk en av 11 kjente CSI'er i fargen Svart2

8e1j51w5ebs3l9jc7lrn.jpg

Min oppstilt etter Polsk SPA besøk :D

jji6cxu7bor9dbgo9d41.jpg

Svensk og Norsk side om side

5glqwwi49jiv1jzb12lj.jpg

5ac7sz9g0w8smjkkfoa8.jpg

c3y05jf73r9yjwo20x2v.jpg

Hotellet , fantastisk fint med enorme rom , 200kr natta :shock:

6s5z096htlam2886i1eg.jpg

Oppstilling hos de siste operative damplokomotiver i europa

mmgz8ey6ottd53hod3ae.jpg

Ikke bare bilprat :lol::lol:

ld3nu3159uxpye86c8e3.jpg

212f0601uom0w1ktkx2l.jpg

jwsr6v6l9h0dr3myt5cv.jpg

0h0t8kejh237ywu348ko.jpg

Polsk bil med M5 motor innstallert og kompressor ( ca 600hk )

dclqub2coqlnctwzno1f.jpg

vpl3t1yesr20rl33z5hu.jpg

u8gbwx3a7vsyi9d91mq5.jpg

Skrevet
sykt tøft! Spottet en rød metallic 850csi med manuell kasse og kantfelger i kongsberg for et par uker siden.

Norske skilt ? , BPxxxxx skilt ??

Er kun en rød CSI registrert på Norske skilt som vi vet om , men er nylig solgt en fra Trondheim som var rød men til Ureg , den kan ha fått skilt på seg også.

Hilsen

Terje

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...