StigJ Skrevet Februar 4, 2011 Share Skrevet Februar 4, 2011 Jeg klarte ikke dy meg. Har en 3er selv liggende her foran meg og den er ganske så lik. Litt tøft med en slik i sølv da og at det kun er 21 stk. Skulle vært 31 da... E31.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mars 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2011 Etter 5 mnd i garasjen ble bilen kjørt ut for vask Samler mye støv selv om den står i garsje , men nå er den svart igjen Kunne ikke dy meg da det var tørre veier og 6 grader i går , MÅTTE kjøre litt Alt virker enda Nye filterer og Oljer nye fordelerer og rotorer , Serviserte gass spjeld og den trenger ikke innjusterings tiden lengre som den hadde før når batterispenningen har vært borte. Joy and happiness NÅ er jeg klar for VÅR Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_b Skrevet April 4, 2011 Share Skrevet April 4, 2011 Jeg kommer snart håper jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigr85 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Denne har dere vel kanskje siden dere tråler finn.no, men denne 850'en står til salgs hos en bilforhandler i Ålesund. Finnkode: 27648542 De hadde også inne en strøken 840 (farge blå) med komplett AC Schnitzer styling i fjor sommer. Jeg var og hentet denne for de i Stavangerområdet. Den gikk ut igjen ganske kjapt. Om du ringer Vidar på JaroBil får du sikkert vite mer om denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Ble forbikjørt av en rød E31 ved Drammen i dag. Den så utrolig fin ut i fart. Får bare mer og mer sansen for disse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 Denne har dere vel kanskje siden dere tråler finn.no, men denne 850'en står til salgs hos en bilforhandler i Ålesund.Finnkode: 27648542 De hadde også inne en strøken 840 (farge blå) med komplett AC Schnitzer styling i fjor sommer. Jeg var og hentet denne for de i Stavangerområdet. Den gikk ut igjen ganske kjapt. Om du ringer Vidar på JaroBil får du sikkert vite mer om denne. Hei og takk tråler jevnlig Finn og Autodb men har ikke kommet noen nye ukjente der på lenge desverre , men nå kommer våren og bilene frem igjen så hold øynene oppe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 har du BN65850? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Gjennomførte biler... synd de er så sabla dyre, kan ikke tenke meg følelser å ha den 12'eren under panseret HVor mye drikker dette på langkjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 7, 2011 Forfatter Share Skrevet April 7, 2011 har du BN65850? Har den og ja Gjennomførte biler... synd de er så sabla dyre, kan ikke tenke meg følelser å ha den 12'eren under panseret HVor mye drikker dette på langkjøring? Er ikke så dyre , kan jo få bra biler rund 200t nå. Bensin forbruk er ett IKKE tema , men er faktisk ikke så verst på langkjøring , min bruker 1.13 på utenlandskjøring og det er bra syns jeg med forholdsvis høy fart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Hehe ja er vel d Pen bil ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 så den nevnte bilen igår og tok bilde itilfelle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet April 11, 2011 Forfatter Share Skrevet April 11, 2011 så den nevnte bilen igår og tok bilde itilfelle... Bilder er altid bra tar gjerne imot dem PM sendt Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 10, 2011 Forfatter Share Skrevet September 10, 2011 Drar denne frem fra glemselen igjen Har fortsatt bilen og var på Treff i Polen sist helg og møtte over 30 andre 8ere eiere. Fikk 2500km mere på telleren men uansett verd turen og bilen har nok godt av en langtur innimelleom , ganske imponerende att over 30 "gamle" biler kan kjøre over store avtander i hele europa og hjem igjen uten problemer. Flere av bilene som var på treffet var 90 / 91 modeller altså 20 år alle startet hver morgen og alle kom seg hjem igjen. Det var biler fra Norge, Sverige, Sveits, Tyskland og Polen. Så det er sosialt og internationalt å eie en 8er Litt bilder. Bror til min bil, Polsk en av 11 kjente CSI'er i fargen Svart2 Min oppstilt etter Polsk SPA besøk Svensk og Norsk side om side Hotellet , fantastisk fint med enorme rom , 200kr natta Oppstilling hos de siste operative damplokomotiver i europa Ikke bare bilprat Polsk bil med M5 motor innstallert og kompressor ( ca 600hk ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet September 10, 2011 Share Skrevet September 10, 2011 sykt tøft! Spottet en rød metallic 850csi med manuell kasse og kantfelger i kongsberg for et par uker siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 sykt tøft! Spottet en rød metallic 850csi med manuell kasse og kantfelger i kongsberg for et par uker siden. Norske skilt ? , BPxxxxx skilt ?? Er kun en rød CSI registrert på Norske skilt som vi vet om , men er nylig solgt en fra Trondheim som var rød men til Ureg , den kan ha fått skilt på seg også. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå