fish Skrevet Oktober 30, 2011 Share Skrevet Oktober 30, 2011 har du BN65850? Har den og ja så den nevnte bilen igår og tok bilde itilfelle... Så denne bilen på Nordby Shoppingsenter i dag. Bilen er en 850i, så noen har vært heldig med reg.nr. Bilen så "litt" sliten ut. Symmetrien i karroseridelene i fronten så ikke bra ut, og felgene (Rondell D58?) var veldig flassete. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egil s Skrevet November 1, 2011 Share Skrevet November 1, 2011 trodde et øyeblikk det var min bil som var spottet, BN65850 er 4000 fra min, så da tipper jeg den bilen er importert i 1993. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 2, 2011 Forfatter Share Skrevet November 2, 2011 8erene begynner og bli gamle selv om de ikke ser slik ut mere en 50% av disse bilene er nå 20 år gamle Her http://www.8coupe.com ( The Worldwide BMW 8 Series Registry ) Saturday, October 01, 2011 Oct 1, 2011 - half the 8-series has turned 20 Half the produced E31´s today exceed the age of 20 years. 22 months into the series production but with almost 8 years to go, the majority of 8-series Coupé´s roamed the streets worldwide. Ellers så er det nå 7337 8ere i registeret , noe som gjør 8erene den best dokumenterte BMW modellen i forhold til antall produsert Ingen andre typer er i nærheten av ett slikt register http://www.8coupe.com 2011 Year to Date 8er's October 2011 7,337 September 2011 7,214 Increase 123 % of Goal 95.8 Goal (25% Built) 7,655 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Kan vel nevne at min gamle 850i (DF95187) er nå i nord-norge en plass... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 2, 2011 Share Skrevet November 2, 2011 Utrolig pen bil! Liker disse, ta vare på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Utrolig pen bil! Liker disse, ta vare på den Å ja vær du sikker , den er vinterlagret nå i oppvarmet garasje Har litt planer om vedlikehold i løpet av vinteren , tror de fleste Norske 8ere får temmelig bra stell ivertfall de som jeg har sett med egne øyne. Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Det høres lovende ut for fin bil dette til å legge i saltlake om vinteren, håper de fleste 8-serie-eiere tenker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet November 17, 2011 Forfatter Share Skrevet November 17, 2011 Det høres lovende ut for fin bil dette til å legge i saltlake om vinteren, håper de fleste 8-serie-eiere tenker dette Vel har en kompis med en aldeles strøken en som bare hadd ca 50t på telleren når han kjøpte den Den fikk full understellsbehandling og brukes nå hele året Glimrende på glatta sier han Skal forøvrig hjelpe han litt i helga med og skifte pakninger på toppdekslene , drittjobb med 24trange muttrer på innsugene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerAnders Skrevet November 17, 2011 Share Skrevet November 17, 2011 Ja, det går vel det også, når den blir understellsbehandlet, og vasket flere ganger i løpet av vinteren sikkert gøy vinterbil det hehe, "kosejobb" med litt småplukk i motorrommet, men det må til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Januar 9, 2012 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2012 Hei NORSKE E31 Treffet i juni 2011 Legger ut ett par linker her fra E31 840 / 850 treffet vi hadde i sommer. Filmet av en Tysker som kom i en gul 850IA http://www.youtube.com/watch?v=JyIYl-Ue ... e=youtu.be og http://www.youtube.com/watch?v=BnXR7kvN ... er&list=UL Kommer med ett par til senere Hilsen Terje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 10, 2012 Share Skrevet Januar 10, 2012 tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 10, 2012 Vi fikk også en 6 siders artikkel i BMWCAR Magazine om 8er treffet vi hadde her i Stavanger i mai utgaven Masse bilder , og flere av dere som var på treffet vil ha deres bil avbildet ett bare må ha blad Faktisk ett meget interessant blad med over 100 sider, lurer på om jeg skal begynne å abbonnere på dette? BMWCAR Magazine http://www.bmwcarmagazine.com/ det største engelske rene BMW blad og kan kjøpes online her http://online.unity-media.com/index.php?cPath=1_28 tittel på artikkelen tøft Eighth Wonder 8 Series owners are hugely enthusiastic – we follow 23 E31s through the wilds of beautiful Norway. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Mai 11, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2012 (endret) Her er ett par skryte bilder som ble tatt av motoren på bilen min samtidig på treffet av BMWCar magazine.Aner ikke hva kamera de brukte men det ser jo utrolig godt ut Føler virkelig vinteren med oppgradering og pussing av alt i motorommet var verd alt arbeidet ( plastdelene ble vasket i oppvaskmaskinen , da fikk jeg myyyye skryt av kona ) #850csi engine#cc00870 Endret August 15, 2015 av huldra66 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Ser ut som et artig treff! Husker når jeg var liten guttevalp, så var 8 serie drømmebilen min, har fortsatt lyst på en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mai 11, 2012 Share Skrevet Mai 11, 2012 Damn for ett strøkent motorrom!!!! er det kun vasket eller har du lakkert de sorte delene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå