Gå til innhold

Hvor skal vi treffes?  

16 stemmer

1. 1. Hvor skal vi treffes?

• Østfoldhallen i Fredrikstad (10 min fra e6)
      3
    • Toy'r us i Sarpsborg (ved avkjøringen av e6)
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tide med en liten samling i Østfold igjen? Tenkte å lufte mulighetene for ett bimmers treff Søndag 19.juli klokken 17.00 f.eks?

Har to alternativer til møteplasser. Ene er ved Østfoldhallen i Fredrikstad, der forrige treff fant sted. Andre alternativet er ved Toys'r us i Sarpsborg. Ser for meg at folk kanskje syns det er enklere å finne Toys'r us i Sarpsborg? da det ligger ved avkjørselen fra e6 i Sarpsborg (ved Biltema). Hadde ett håp om at dette ville tiltrekke seg flere langveis farende?

Dette er jo i fellesferie, men det er vel noen bimmers entusiaster igjen her som har lyst til å dra på treff? :)

Meld din interresse :) Og kom med forslag om du ikke er fornøyd med dato, klokkeslett eller møtested :)

Update:

Vi møtes på Toys'r us klokken 17.00 søndag 19.juli :)

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg kan godt ta en tur, er kort vei fra Follo...

Dikeveien er jo lett å finne fram til, men Toys r us er litt mer sentralt ja.

Skrevet
Hvordan er plassen på toys r us, iforhold til østfollhallen? Synes østfollhallen var ganske genial.

Størrelse messig så er det ikke noe problem på Toys. Sånn som du holder på så kan det jo hende det blir litt dårlig plass ;)

men jeg tenkte egentlig vi kunne ta det på Amfi borg, som også ligger rett ved avkjøringen ved e6, der er det rimelig stor plass :)

Skrevet
Hvis jeg ikke husker helt feil så er det også veldig dårlig asfalt på Borg Amfi?

jaha? Kan hende det, ikke merket noe spesielt til det når vi har kjørt med 1:10 rc bilene der men.

Vi kan jo egentlig bare velge og vrake plasser, da alle stedene er stengt :)

Edit:

om vi velger å ta det på Østfoldhallen så kan vi jo ta en pizza eller burger på Grillen som ligger ved siden av plassen :) for de som er interreserte i det :)

Skrevet

Ikke umulig jeg dukker opp.

Alle stedene er jo i forbindelse med spisesteder egentlig. Toys har jo mcD og Dolly.

Så lenge det er asfalt, og ikke grus, er det bra nok for meg :)

Skrevet

Mulig jeg tar en tur, kommer ann på om jeg rekker bli ferdig med bilen, den er jo kjørbar nok til å legge en lærve eller 2:P men trenger litt justering før jeg tar den ordentlig i bruk...

Skrevet

min er ikke klar for noen lærver ennå. må bytte motoren først. regner ikke med det er gjort før treffet :(

Skrevet
":37bbk591]Lisser, lærver, og smultringer hører hjemme på gatebil spør du meg :)

lisser på skoa, lærver i skogen og smultringer med kaffe'n :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...