Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden dette er min første bmw så har jeg igrunn lite erfaring med både gs og koed.

Har handla to ganger fra schiedmann. tok to uker for de å skaffe meg en performance grill til min e91.

Bestilte ein ny performance grill til en e87 lci på mandag og blei lova at den skulle ta 6 - 7 dager.

Gs kunne ikkje matche prisen til schiedmann på slike deler, samt at gs hadde kun uoriginale svarte griller på hjemmesida. (de skaffer sikkert originale også..)

Er vel så langt fornøyd med schiedmann. Tok tlf, ringte meg opp igjen så servicen var heller ikkje dårlig etter min formening...

Moe

Skrevet

Må vel si min mening jeg og da... GS er konger i mine øyne, det er kun en ting de ikke har som jeg ønsker.. gt-splittere til e36 (ikke carbon, det vet jeg de har)..det er det eneste, resten har de :)

Service`n er upåklagelig! bestiller varer før 15.30 (ca) første dagen, og varene kommer med posten 9.30 morgenen etter..!!

Hjelp over telefon, og tegninger på nettsiden er også suverent :)

• 1 month later...
Skrevet

Enig med han karen rett over her ja. GS er helt KONGE!!

kjenner masse folk og ikke mange gode ord det kommer om schmiedmann i grunn.Tenker kun penger og ikke kunder har jeg hørt mange fortelle.

Skrevet

Schmiedmann har prisgaranti, så om GS eller koed har samme vare billigere får du samme pris fra Schmiedmann. Kjøpte sensormatte pluss noe annet nylig og de ga samme pris som koed på matten uten å mukke. Resten var billigere enn på koed/GS. Lappen lå i postkassa etter to dager og alt var som det skulle.

:D

Skrevet

Skulle handle en hardyskive fra Schmiedmann, da de har en slik prisgaranti på enkelte av sine deler.

Men så sjekket jeg koed.no og der koster den vel 300-400 kr mindre, husker ikke eksakt. Så sendte jeg mail til Schmiedmann om dette og da ville de ikke gå ned på prisen siden de ikke visste hvilken produsent det var...

Men dems produsent var Feber, eller hva de heter.

Så jeg bestitle delen fra koed.no og fortalte så Schmiedmann om at delen var av nøyaktig samme produsent.

Da svarte de ikke.

Så alt i alt, så skjønner jeg ikke helt hva man skal med Schmiedmann, ihvertfall foreløpig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...