Rayman Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Har søk i 30min nå men finner ikke websiden deres.. En av grunnene til de er jo at jeg skriver schnideman eller hva det nå heter heilt feil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbjørn Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 http://www.schmiedmann.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiklasJa Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 www.schmiedmann.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Kan søke etter Bmwspesialisten eller motortechnik også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Kan søke etter Bmwspesialisten eller motortechnik også Men hvem vet det? Mye bedre å handle på Koed eller GS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Mye bedre å handle på Koed eller GS Min erfaring sier faktiskt det at Schmiedmann er de mest stabile på leveranser. Gs er jo kriminelle på å sende feil.. Mange av prisene dems matcher også koed sine priser, noe man ikke kan si om Gs akkuratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Mye bedre å handle på Koed eller GS Min erfaring sier faktiskt det at Schmiedmann er de mest stabile på leveranser. Gs er jo kriminelle på å sende feil.. Mange av prisene dems matcher også koed sine priser, noe man ikke kan si om Gs akkuratt... Kreemt bullshit!! Schmiedmann er dyre, dårlig service, og drit kjipe på rabatter. pluss at det meste har dem ikke på lager.Eneste de gjør der ute er og sitte og snoke her på bimmers og flire av oss "duster" så hold dere unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Juli 6, 2009 Share Skrevet Juli 6, 2009 Jeg syntes Schmiedmann suger K**... Gidd ikke en gang å sjekke hjemmesiden deres mer.. Møkkafirma! Men ja, som du ser, alle har forskjellige meninger... Jeg har iallefall begynt å utelukkende handle deler hos Gs, og da i butikken deres i Bergen..(hjelper at jeg får 25-40% rabatt også gjerne... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Kreemt bullshit!! Schmiedmann er dyre, dårlig service, og drit kjipe på rabatter. pluss at det meste har dem ikke på lager.Eneste de gjør der ute er og sitte og snoke her på bimmers og flire av oss "duster" så hold dere unna. Men hva er det for en tullette ting å komme med? om jeg sier at min erfaring er sånn og sånn så kan vel ikke du komme å si at den ikke er det? Sånn som du har forklart der så er det akkuratt som å høre min forklaring av gs. Med unntak av at jeg ikke helt forstår hva du vil frem til med at de sitter å snoker på bimmers og ler av oss duster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Har vært på Motortechnick og handla før sjæl til bimmern min. Bor jo 5 minutter unna bare, så.. Og det er som Mr.dvd sier. Dritdårlige på service og alt egentlig. Satte bilen min inn der, for de skulle fikse noen ting, og jeg fikk bilen tilbake i nesten "værre" tilstand. Greit de hadde fiksa noen av tinga, men de hørte jo ikke på meg når jeg sa HVA de skulle fikse. Blei jo dyrere enn hva jeg skulle ha det til, pga. andre ting som ble fikset uten avtale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 Føyer meg til i rekken her. Schmiedmann sitter med ukompetente folk bak disken i butikken og er ikke særlig serviceinnstilte. Deler har de sjeldent på lager, og sånt blir det mye ventetid av. Har vært på verkstedet der en gang, og var heldig med besøket.. men en annen på forumet her som gjorde akkuratt samme operasjon som meg, var ikke like heldig og har heller lite fint å si om Schmiedmann. For noen år tilbake hadde ikke KOED norsk avdeling, og GS var kun i startfasen, så Schmiedmann solgte godt som "eneste" alternativ til BMW. Men KOED og GS har helt klart overgått de på både priser, service og kompetanse, og er derfor to forhandlere som gjør det veldig bra idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 7, 2009 Share Skrevet Juli 7, 2009 jeg kjøpte orginale face lift skjørter hos bmw og fikk de 1 000.- kr billigere enn hos schmiedmann. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Mange bor i nærheten av en bmw forhandler og handler deler hos gs osv,og er ikke klar over at det er samme pris på slitedeler hos begge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christopher Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Har positive og negative erfaringer hos både koed, gs og schmiedmann. Kommer som med alle serviceyrker ann på hvem du prater med og hvordan han har det akkurat den dagen. Priser varierer jo litt så er greit å sjekke alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 10, 2009 Share Skrevet Juli 10, 2009 Mine erfaringer er at Scmiedmann er for treige med leveransene sine i forhold til f.eks. GS. Dette kommer av at Scmiedmann ikke sitter med noe særlig lager på deler her i Norge. De har sikkert faste bestillingsdager fra Danmark, de samler opp kundebestillingene og bestiller kanskje 1-2 dager i uka for å få minst mulig fraktkostnader. Når det er sagt, så opplever jeg at prisene til Scmiedmann er mye bedre enn GS på det jeg har kjøpt. Når det gjelder serviceinstillingen deres føler jeg at jeg har blitt godt tatt vare på. Det eneste er at det kan være litt vanskelig å komme igjennom på tlf noen ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå