316 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Fin og fin, det koster fort mange laken før den er strøken...
Andreas1 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Fin og fin, det koster fort mange laken før den er strøken... Fin jordebil . Etter å ha stått så lenge som trådstarter antyder vil den vel nok begynne å lekke i alle pakninger og foringer i løpet av de første ukene i bruk alikevel...
winchester Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Mye som skjuler seg bak lukkede låvedører, skulle likt å visst hvor mange BMW'er det finnes rundt om kring i kommunen her som ikke er i drift..
bmwkizn Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Mye som skjuler seg bak lukkede låvedører, skulle likt å visst hvor mange BMW'er det finnes rundt om kring i kommunen her som ikke er i drift.. Tror nok det står noen klassikere på låver og garasjer rundt omkring i landet ja eldre som har sluttet å kjøre å div Sikkert kommet over noen godkjøp der
316 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Det som er drømmen, ja... Kom over noe ganske greit her forleden, som ligger i spottingtråden. Men er selvfølgelig ikke til salgs !
EirikL Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Synd at en såpass potent bil har stått på en låve og rustet bort i mange år (tipper jeg ) Jeg hadde glatt klippet litt gress for den
///FredriK.S Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Det som er drømmen, ja... Kom over noe ganske greit her forleden, som ligger i spottingtråden. Men er selvfølgelig ikke til salgs ! Har du snakket med eieren, han sier at den ikke er til salgs?
525i1991 Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 skjeldent med 318is 2dørs? får jo ikke IS med mer enn 2 dører!
E30Frelst Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Det han mente, det er at det er få eksemplarer igjen
S. Gunstad Skrevet Juli 6, 2009 Skrevet Juli 6, 2009 Det var som faen at jeg sitt på majorstua, ikke en låve på mils omkrets
E30Frelst Skrevet Juli 6, 2009 Forfatter Skrevet Juli 6, 2009 Hehe, jeg bor i Stor-Elvdal! Stedet med 50 ganger fler kuer enn innbygere! Hvis folk spør hvor jeg bor, svarer jeg bare at det er en rasteplass langs riksvei 3..
Netlandet Skrevet Juli 7, 2009 Skrevet Juli 7, 2009 Du kan ikke bruke den som jordebil! Hvor mye selger du den for? Er muligens interessert, 2-dørs E30 facelift begynner å bli utplukka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå