Gå til innhold

Selges: Meget påkostet 2007 mod. 525iA M-Sport

caaatooo
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig flott bil du har fått deg. :)

For min del kan du gjerne ha en tråd om denne også, men ettersom dette sikkert er "ulovlig" kan du ihvertfall legge ut noen bilder til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 84
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Han kjøpte bilen for nesten 1mil for 1år siden og brukte den kanskje 4 månde og passa på den som en baby. Så jg trenger ikke si noe mer :)))

Er han fra Sandefjord..? :) Bilen hadde to tidligere eiere i alle fall; en som var med i MB entusiastklubb og en i Sandefjord. Morsomt å høre at den er fint behandlet :D

Hadde du orket å spurt han om han vet om motorstyringen på bilen er oppgradering ("chippet")? Jeg mener bestemt at den ikke er det, men er ikke 100% sikker. Hvis den ikke er det, er mulighetene for en Kleemann oppgradering absolutt til stede; 290 hk og 705 nm frister litt... 8)

Ligger vell i kortene at en tilsvarende Mercedes ofte er mer komfortabel, spesiellt i dette tilfellet med "blosenka" BMW ;) Det er de nesten alltid alltid! hehe!

Gratulerer med ny bil! Kjørte forbi 2 ganger her om dagen, for å dobbeltsjekke at det ikke var en E92 som sto på jordet! :lol:

Blir morsomt å se om jeg klarer å henge på dieseldrosja rett fram med min :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig flott bil du har fått deg. :)

For min del kan du gjerne ha en tråd om denne også, men ettersom dette sikkert er "ulovlig" kan du ihvertfall legge ut noen bilder til. :)

Tusen takk for det :) Skal få lagt ut noen bilder i løpet av morgendagen :)

Ligger vell i kortene at en tilsvarende Mercedes ofte er mer komfortabel, spesiellt i dette tilfellet med "blosenka" BMW ;) Det er de nesten alltid alltid! hehe!

Gratulerer med ny bil! Kjørte forbi 2 ganger her om dagen, for å dobbeltsjekke at det ikke var en E92 som sto på jordet! :lol:

Blir morsomt å se om jeg klarer å henge på dieseldrosja rett fram med min :)

Det morsomme er jo at denne er tilnærmet like lav som 5'ern (ca. 1/2 cm høyere i fronten), så slikt sett er det ikke så store forskjellen - selv om 5'ern såklart føltes mer sportslig på svingete vei :)

Jeg vil bli skuffet på dine vegne hvis du ikke drar ifra denne ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd du gjorde et bra bytte jeg!:) Mercedes holder ikke igjen for noe, og man kan kjøre en del lengre før div. slitedeler må byttes ut. Og ingen biler kan måle seg med kjørekomforten som finnes i en Benz:)

Jeg angrer ennå ikke på at jeg konverterte til Mercedes, i alle fall ikke når jeg hadde anledning til å kjøpe en CLS - selv om det garantert blir Bimmer i fremtiden... :)

Grattis me ny bilene! Sinnsykt flott den CLS'en, så annonsen på den forsvant fra nettet og hørte rykter om at den var dokka opp her 8)

Takk for det! :D Man burde kanskje kondolere når man bytter fra en 3'er til en Caddy, men det får så være.. :P

Vi får treffes en dag å bytte-titte på nybilene! Er veldig spent på å se 3'ern din :D

Sweet bil Cato!! Gratulerer så mye! Sleng opp litt bilder da ;) Må da være lov, hvertfall av en slik bil.. ;)

Tusen takk Richard! :D CLS'en er ganske lekker, og det sier jeg svært sjelden om noen biler jeg har..! Er meget godt fornøyd så langt :) Fikk lagt solfilm på den sist fredag, og til uka blir den trolig "morsommere" å kjøre... ;)

Her kommer noen av de siste bildene jeg har av E60'en. Var sannelig en flott bil, den også... :)

29yzx68di7igjhtv3dl5.jpg

pz615ppetv0so2qn9o23.jpg

gjyk54filwtscvbtwqwm.jpg

v2ndz7xuhhj45ueerxfz.jpg

jxfjwjhkql0ksx8pbht9.jpg

fhlmojfa99bubd3rpa7d.jpg

rwa7fytvgarfstea6c2q.jpg

3musymrn2wtb9v3f0ozc.jpg

hy9i5sszwf8uprmrwgwr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, grattis Cato! ;)

Ruller en CLS 55/63? AMG her i byen, og jeg holder på å kræsje hver gang den passerer, hehe!

Tusen takk for det Thomas! ;)

Er veldig lekre biler å se på i mine øyne, men skjønner også dem som ikke synes de er spesielt pene... er litt mer "elsk eller hat"-bil enn f.eks. E60 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, grattis Cato! ;)

Ruller en CLS 55/63? AMG her i byen, og jeg holder på å kræsje hver gang den passerer, hehe!

Tusen takk for det Thomas! ;)

Er veldig lekre biler å se på i mine øyne, men skjønner også dem som ikke synes de er spesielt pene... er litt mer "elsk eller hat"-bil enn f.eks. E60 :)

Ja de er absolutt mer "take it or leave it" enn E60, nydelig interiørfarger må jeg si! ;)

Så forresten den CLS'n jeg snakket om, til salgs på finn nå!

Noen "planer" for bilen, eller føler du den er stort sett slik du vil ha den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja de er absolutt mer "take it or leave it" enn E60, nydelig interiørfarger må jeg si! ;)

Fikk som sagt lagt solfilm på den sist fredag, så utvendig er den "ferdig". Blir muligens å få omprogrammert ett av de tre programmene på luftfjæringen til "showhøyde", som jo kan være morsomt når man parkerer den. Ellers blir det bare installasjon av iPod-adapter og sannsynligvis en motoroppgradering fra Kleemann. Utover dette blir det vanlig vedlikehold og mye, mye kjøring... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk som sagt lagt solfilm på den sist fredag, så utvendig er den "ferdig". Blir muligens å få omprogrammert ett av de tre programmene på luftfjæringen til "showhøyde", som jo kan være morsomt når man parkerer den. Ellers blir det bare installasjon av iPod-adapter og sannsynligvis en motoroppgradering fra Kleemann. Utover dette blir det vanlig vedlikehold og mye, mye kjøring... :)

Høres veldig bra ut Cato!;) Og ikke minst SER det bra ut! "Showsenk" hadde jo vært genialt da, nesten legge den på asfalten når du ønsker det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...