Fredrik Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Svensken kjørte vasst han gitt, he he . Hyggelig fyr. Ja... søren heller... 35 hundredeler etter Kjetil i en E46 M3 er ikke dårlig i en Volvo med forhjulstrekk og kraftig understyring. Jeg la merke til at han endret kjørestil fra fort inn i svingene og langsomt ut til langsomt inn i svingene og fort ut av svingene på annenrunden. Det var nok smart og tiden er deretter. Takk for et interessant møte folkens... hyggelig å møte dere...
Kjetil Sømme Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Litt av årsaken er at jeg prioriterte å instruere Stine samt å sette et par knusende gode tider med bilen til Kim mens det var tørt. Og når Kim skulle få tilbake bilen sin, så regna det gitt Mener å huske at M3'n har kjørt bedre tider på tørt tidligere, men C30'n kjørte når banen var på sitt tørreste denne gangen.
[space] Skrevet Juli 15, 2009 Skrevet Juli 15, 2009 Endelig fått ut bildene: http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 518028278/ Er bildene som en av dere andre tok lagt ut?
helgeb Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 vanvittig bra bilder du tar space, må si jeg får lyst på speilrefleks og kanskje et fotokurs når jeg ser dette
[space] Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Takk for det Ble ikke så mange bra bilder fra autoslalomen nå egentlig. Ble noen bedre fra NSK-treffet
Glenno Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Syntes flere av bildene ble ganske bra jeg. Likte spesielt bilde der vann spruten står når Kjetil er på vei inn. Fått med deg mye stemningsbilder rundt også. Var et godt sosialt treff dette. Takk skal du for at du knipser Space .
[space] Skrevet Juli 16, 2009 Skrevet Juli 16, 2009 Ja, det er gjerne alt for lite bilder av folk, og stemning fra treff. Synes det er artig å ha med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå