bmw-m535 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 manuell gir er vel kanskje noe som hadde hjulpet betraktelig.
bmw-m535 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 både og, mye lettere å sladde med manuell. Da kan du klutche den ut istedetfor å prøve å kaste den ut i høy fart, noe som kan være litt risikabelt. Og du mister mindre hester og får bedre respons.
muskla Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 jepp, fullstendig klar over det ja blir vel kansje manuell senere, men foreløpig storkoser jeg meg med automat og drar veldig kontrollerte slenger.. ZF 5HP30 kassen er en veldig sportslig automatkasse som girer når du selv ville giret, og med såpass mye krefter er det ikke stort behov for kløtsj, den slipper ganske lett risikabelt kan det være, men det er treningssak
Geir Anders Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Aner ikke hva slags biler du har kjørt før.. men å kalle kassa i E34 for sportslig, og at den girer når du selv ville gjort det... veeeel.. Kassa lever vel ikke lenge heller om du skal drive med "drifting". Stas med ny bil, ser den.. men det er ikke no sportsbil du har fått deg
muskla Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 Aner ikke hva slags biler du har kjørt før.. men å kalle kassa i E34 for sportslig, og at den girer når du selv ville gjort det... veeeel..Kassa lever vel ikke lenge heller om du skal drive med "drifting". Stas med ny bil, ser den.. men det er ikke no sportsbil du har fått deg kjekt med trivelige og posiitve folk som tror de er mye bedre
Superbeetle Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Aner ikke hva slags biler du har kjørt før.. men å kalle kassa i E34 for sportslig, og at den girer når du selv ville gjort det... veeeel..Kassa lever vel ikke lenge heller om du skal drive med "drifting". Stas med ny bil, ser den.. men det er ikke no sportsbil du har fått deg kjekt med trivelige og posiitve folk som tror de er mye bedre
Geir Anders Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Hm, refererer du til deg selv og privat posten du sendte til meg da kanskje? Der var det hvertfall veldig mye positivt som kom fram, og noen tror hvertfall at de er bedre enn visse andre Ganske trivlig og positiv jeg, men det visste du jo, som kjenner meg så godt fra før av.. God bedring!
furis81 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 d er iaffal ike noe serlig å drifte med min e34 535ia... beste til na var min e36 325... E30en har jeg ikke rukket å fått servo på så har ikke prøvd så mye enda... men jeg synest en e34 blir for tung til å driftemed...!!
Nytern Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Nå kan neppe det dere bedriver kalles drifting heller. Mer sladding tenker jeg..
furis81 Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 stemmer.. men sladding er jo ikke drifting.. driver aktivt og drifter i diverse rundkjøriger.. ikke profesjonell drifting.. jeg las desverre kun 1 side her med... sorry..!
muskla Skrevet Juli 11, 2009 Forfatter Skrevet Juli 11, 2009 hehe, sladding og drifting er to forskjellige ting ja nå må det sies at jeg har nylig slanka 5'ern min 200kg!!! og det begynner å bli en veldig bra sladdebil etter min mening
hagenisse Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Hadde du 150kg med stereo i den tidligere, eller kastet du ut noen passasjerer? 200kg er MYE...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå