Halvorsen Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Har du det bra med deg selv egentlig? Det er vel bedre å være homofil enn å drite seg loddrett ut som du har gjort i store deler av denne tråden? Her er noe du bør huske på
CrZyWiz Skrevet Juli 12, 2009 Skrevet Juli 12, 2009 Haha, for en potet! Argumenterer som en fjortiss. Ang understyrt, en fortung bil vil understyre mer. Nettopp pga de kreftene som virker "nedover" virker også utover i sving.
525i1991 Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 kan ikke muskla legge ut navnet sitt her? bor ikke så alt for langt unna og vil ikke ha noe med han å gjøre.
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 kan ikke muskla legge ut navnet sitt her? bor ikke så alt for langt unna og vil ikke ha noe med han å gjøre. Her har du iallefall bilde av han.. Som du ser så pumper han jern.!
bad_ip Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Hahaha. Artig tråd dette her Og til trådstarter... siden du veier 130kg så burde du kanskje slanke deg litt. Så vil du kunne drifte enda mer.
Hoem Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Du som eier en mørk touring muska? Isåfall kan jeg anta at den subben må ha veid mer enn 200kg siden jeg kjørte fra deg med en E39 528, men jeg har jo heldigvis den fordelen at jeg veier kun 60kg og fortsatt har orginal-anlegg i E39`en
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2009 Skrevet Juli 13, 2009 Du som eier en mørk touring muska? Isåfall kan jeg anta at den subben må ha veid mer enn 200kg siden jeg kjørte fra deg med en E39 528, men jeg har jo heldigvis den fordelen at jeg veier kun 60kg og fortsatt har orginal-anlegg i E39`en Med en sub på 200kg, så har han jo han en forsterker som trekker minst 50hk i strømforbruk, og er han da så uheldig å ha aircondition på, så snakker vi stooore tap i motoreffekt.! Men har hørt rykter at han til uken skal bytte ut til fjelluft i alle dekkene, inkl reservehjulet, så da skal bilen igjen gå som en kule...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå