Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 http://bil.autodb.no/autodb/view.wa2?_c ... mId=931291 hadde jeg bare hatt cash
T. Thøgersen Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hvorfor skulle disse være vanskelige å få registert? Fin bil!
Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Hvorfor skulle disse være vanskelige å få registert?Fin bil! Ikke veit jeg?(tror den er bygget på mye 325 deler) Men det skal sies at det ikke finnes så mange i norge da.
Yngvejos Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hvorfor skulle disse være vanskelige å få registert?Fin bil! Ikke veit jeg?(tror den er bygget på mye 325 deler) Men det skal sies at det ikke finnes så mange i norge da. De ble stortsett solgt i Italia, så det er ikke så mange av dem. Jeg kan ikke se det helt store med denne bilen, da m-tech2 plasten er fjernet.
Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 er jo litt sleeper men men.. skulle fort ha satt på m-tech igjen ja!
OverKill Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hvorfor skulle disse være vanskelige å få registert?Fin bil! Fordi den modellen ikke ble solgt i Norge og da er biltilsynet vrange på ting, skjønn det den som kan!!!
Mr E30 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Skrevet Juli 9, 2009 Det er jo typisk norsk. Jeg har tenkt på å hente en slik flere ganger.Men nå er jeg faktisk litt skeptisk igjen.
Yngvejos Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hvorfor skulle disse være vanskelige å få registert?Fin bil! Fordi den modellen ikke ble solgt i Norge og da er biltilsynet vrange på ting, skjønn det den som kan!!! Det er vel helst mangel på katalysator som gjør at de slår seg vrang. Det bør gå an å løse med enten ettermontering, eller å kjøpe en 88 modell.
E30_Dale Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 En helt original 320is er en bil jeg lett hadde gitt en del for. Men p.g.a. at han har fjerna M-Tech II'en er det jo bare som å kjøre med en vanlig E30 med S14. Original M-techII er jo bare snadder. En S14 er jo bygget på 325 understell så.
Lars89 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Nydelig bil, men for dyr... Hadde han satt på Mtech2 så kanskje... Litt bedre annonse http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=931291;Modified=1246629127;_cmd=similar
Espen M33 Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Hvorfor skulle disse være vanskelige å få registert?Fin bil! Fordi den modellen ikke ble solgt i Norge og da er biltilsynet vrange på ting, skjønn det den som kan!!! Det er vel helst mangel på katalysator som gjør at de slår seg vrang. Det bør gå an å løse med enten ettermontering, eller å kjøpe en 88 modell. Delvis riktig. Men er ikke modellen levert med katalysator fra fabrikk, og samtidig første gang registrert etter 1988 så skal det i dag IKKE være mulig å få den registrert i Norge. Hjelper heller ikke å ettermontere en, da bt kun ser etter i fabrikkens data på gitte bil. Men, denne som annonseres her er jo et bevis på at dette kan omgåes, og jeg har hørt om at det har skjedd ved flere anledninger også. Utro tjenere finner man jo i alle etater.
bmwkizn Skrevet Juli 9, 2009 Skrevet Juli 9, 2009 Har heller ville hatt en Skikkelig M3 med m3 lokk syns det skal vises at man har en spesiell bil Men det er meg da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå