Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja er da vell flott å stå på Aker brygge vell,, er det bare å møte opp der da liksom å stille ut eller må de forhøres om lov med en eller annen instans?

Er da berre greit med publikum så får se alle de flotte bilene :)

• Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Får ta bussen inn dit jeg da :D hvis ikke jeg finner meg en bil før det.

Får sitte på med meg da vettu :) kan både ta burnouter og spille høy musikk jeg :)

noe som bakhjula begynner å lide av allerede :(

• 2 weeks later...
Skrevet

Bumper denne samtidig som jeg lurer på om noen vet noe mere? Er definitivt med på et treff, skal klare å få med meg mange fra drøbak ihvertfall...

Skrevet

Dette hadde vært kult, nå er jo folk stort sett ferdige med fellesferie også. Kanskje vi skal invadere karl johan utafor fridays som Gatebil gjorde i fjor? Det var sinnsykt fett, hehe.

Skrevet

Bump ;) Noen som er interessert el? Tviler på at det er så populært å lage noe treff på aker brygge, selv om det hadde vært kult. Er vel ikke akkurat lov å parkere utpå brygga der så da blir vi vel i beste fall jaga bort. Hva med å lage et treff på tyrigrava eller tryvann? Eller et annet sted i sentrum, er ikke så godt kjent i sentrum... Kom et forslag om skedsmohallen også, men da blir det jo liksom ikke i Oslo lenger.

Skrevet

Ingen som tar ansvar her, av de som er noe kjent der. Jeg er overhodet ikke kjent.

Nå får faenmeg noen ta ansvar ! Får da håpe dette ikke ender med , mye prat men ingen handling.

Skrevet

Da har jeg akuratt snakka med Tyrigrava..

Det er OK å låne plassen på Lørdag 1., men lokalet er stengt..

Vet ikke om det er innterisangt men det er en mulighet..

G

Skrevet

hvorligger tyrigrava da? skal innover ogbesøke noen tidligere jobb kollegaer så kan droppe innom ;) har null bil og vise frem men kan jo se på deres og få idéer ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...