kjekk82 Skrevet Juli 18, 2009 Forfatter Skrevet Juli 18, 2009 Ja er da vell flott å stå på Aker brygge vell,, er det bare å møte opp der da liksom å stille ut eller må de forhøres om lov med en eller annen instans? Er da berre greit med publikum så får se alle de flotte bilene
S.Arnesen Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Får ta bussen inn dit jeg da hvis ikke jeg finner meg en bil før det. Får sitte på med meg da vettu kan både ta burnouter og spille høy musikk jeg noe som bakhjula begynner å lide av allerede
ZhilleN Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Mulig jeg tar meg en tur hvis det blir no.. Blir det 1august??
wicky124 Skrevet Juli 18, 2009 Skrevet Juli 18, 2009 Kan vel alltids sjekke om det er lov å stå der uten tillatelse?
dmw Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Bumper denne samtidig som jeg lurer på om noen vet noe mere? Er definitivt med på et treff, skal klare å få med meg mange fra drøbak ihvertfall...
ost_ost_89 Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 ikke helt umulig at jeg er å finne i oslo denne helga også, og da er jeg selvfølgelig med på treffet
dmw Skrevet Juli 26, 2009 Skrevet Juli 26, 2009 Dette hadde vært kult, nå er jo folk stort sett ferdige med fellesferie også. Kanskje vi skal invadere karl johan utafor fridays som Gatebil gjorde i fjor? Det var sinnsykt fett, hehe.
dmw Skrevet Juli 29, 2009 Skrevet Juli 29, 2009 Bump Noen som er interessert el? Tviler på at det er så populært å lage noe treff på aker brygge, selv om det hadde vært kult. Er vel ikke akkurat lov å parkere utpå brygga der så da blir vi vel i beste fall jaga bort. Hva med å lage et treff på tyrigrava eller tryvann? Eller et annet sted i sentrum, er ikke så godt kjent i sentrum... Kom et forslag om skedsmohallen også, men da blir det jo liksom ikke i Oslo lenger.
Fliid Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Ingen som tar ansvar her, av de som er noe kjent der. Jeg er overhodet ikke kjent. Nå får faenmeg noen ta ansvar ! Får da håpe dette ikke ender med , mye prat men ingen handling.
wicky124 Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Må kanskje bestemme oss for hvor vi skal ha detta treffet først?
Gurken Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 Da har jeg akuratt snakka med Tyrigrava.. Det er OK å låne plassen på Lørdag 1., men lokalet er stengt.. Vet ikke om det er innterisangt men det er en mulighet.. G
dutten Skrevet Juli 30, 2009 Skrevet Juli 30, 2009 hvorligger tyrigrava da? skal innover ogbesøke noen tidligere jobb kollegaer så kan droppe innom har null bil og vise frem men kan jo se på deres og få idéer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå