Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Supert at noen nå tar tak i dette. Har blitt litt for villt i det siste med det som blir praktisert fra våre kjære instanser BT og UP. Driver selv og godkjenner noe ombygging om dagen, og det kreves en god del ja...

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

personlig, så tror jeg ikke en aksjon fra gatebil vil bli tatt alvorlig av staten... av den enkle grunnen av staten har ikke funnet en måte å tjene penger på å godkjenne ombyginger osv osv... Den dagen det er lønnsomt for staten vil det være mulig....

Skrevet
personlig, så tror jeg ikke en aksjon fra gatebil vil bli tatt alvorlig av staten... av den enkle grunnen av staten har ikke funnet en måte å tjene penger på å godkjenne ombyginger osv osv... Den dagen det er lønnsomt for staten vil det være mulig....

Det er generelt slik staten operer idag. Bare se på den rullen oppi trondheim, her så myndighetene en mulighet på å tjene penger på folk som hadde trimet bilen og ikke betalt ektra avgift.

Skrevet

Om det blir tatt seriøst eller ei, så sier i alle fall noen i fra og da er vi i riktig retning om det bare fortsettes å si ifra så må man bli hørt etterhvert. Om alle bare går rundt og er "fornøyd" og ikke prøver, nei da skjer i alle fall ikke store forandringene... en ting er i alle fall sikkert at slik det var den gatebilhelga blir for dumt. At BT tilfeldigvis hadde rigga seg opp ved alle veier som fører til vålerbana med flere innleide kontrollører. Og at BT i Elverum tilfeldigvis hadde åpent både lørdag og søndag så folk fikk kjøpt prøveskilt osv..Klart at de store feilene der biler har fylt byggskum i kanalene for å skjule rust må lukes ut for å ta et eksempel, men når de skriver mangellapper på en helt straight bil som bare har ei pære eller lignende som ikke er e-merket. Da er det litt bare for å få skrevet ut mangellapper og sende biler på vising som de tilfeldigvis tjener penger på spør du meg.

Skrevet

Skal vel godt gjøres å få en særlig reaksjon fra UP eller SV med etpar brev eller to. Tror faktisk mediene må være veien å gå for å få en uttalelse og muligens en diskusjon.

Mht godkjenning og forskjellig håndtering av sakene er eg enig i dette,praktiseres altfor forskjelligt rundtom i landet.

SFOOR som en gruppe har eg dårlig erfaring med. De har liten teknisk innsikt etter mine erfaringer,og det virker som at de har fått BT's aversjon mot å kunne diskutere seg fram til en løsning på eventuelle problemstillinger. Håpløs gjeng og funksjon... :roll:

Eg har fått godkjent både bur og fjerning av sitteplasser i min. Go figure...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...