jonr- Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 hjelp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Følg magefølelsen din. Jeg hadde nok ikke gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Bruk PM og telefon gutter Lovens lange arm er representert på lesersida Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 tenkte jeg skulle dra i natt. da er det vel ingen kontroller...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Da kan i hvertfall være 110 % sikker på at du blir vinket inn... Står jo en flott varebil med hele 4 kameraer på taket før kontrollen så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Da kan i hvertfall være 110 % sikker på at du blir vinket inn... Står jo en flott varebil med hele 4 kameraer på taket før kontrollen så... [/quote gjelder det på natta..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2009 Det er umulig for meg å si, men jeg så kontrollen for første gang ved 16 tiden i ettermiddag, og de holder på ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Hehe.. Ingen som vet når de drar hjem.. Men forundrer meg f... ikke om de drar noen skattekroner til på å stå ut natta.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Da er i hvertfall jeg tryg tinne, får takke 316 for det. kjempe bra at han gadd sjekke ut litt forskjellig, og å kjøre forann meg inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 flott at skattepengene går til noe fornuftig, fy faen for en gjeng med tapere.. kan ikke annet enn å le.. de kunne brukt ressursene på uvettig kjøring eller kriminaliteten på gatene som er for tida, ikke fordi at man har penere felger på bilen enn originalt med ordentlig gummi f.eks. Biler uten fjærer osv er greit å luke ut, da det ikke er pent eller brukanes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buchern456 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 hmmm sant det. men får ta en sjangs;) får spiller dum. fikk bilen på søndag så veit ingen ting jeg sier jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Dette vil jeg kalle trakasering. Hva kan man få gjort mot sånt mon tro. Og hvorfor viser de seg ikke på søndager når pensjonister er ute og ikke klarer å følge trafikkregler,og sinker trafikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 fordi det gir dem sjelden god profitt.. dem kunne kanskje prioritert dette i stedet etter min mening: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=568007 trenger ikke å være førsteamanuesis i statsvintenskap for å være mer fornuftig enn både statens vegvesen og onkel blå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyfo Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 fordi det gir dem sjelden god profitt.. dem kunne kanskje prioritert dette i stedet etter min mening: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/arti ... tid=568007 trenger ikke å være førsteamanuesis i statsvintenskap for å være mer fornuftig enn både statens vegvesen og onkel blå. Det er for mye arbeid å for lite penger i å forsøkte å oppklare slike ting. Politiet har et budsjett for inntjening, og kontroller etter veiene er easy-money... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Juli 9, 2009 Share Skrevet Juli 9, 2009 Trengte ikke akkurat å si hvilken vei de kjørte da, du vet aldri hvilken etat som er inne her og leser. Til plugg69: Kan prøve på det, ja. takker... men ser ut som touringen min blir igjen i valdres.. er vel ikke snakk om å få noe utstillingsplass utpå dagen på fredag uanz.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå