LydMekk Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Har Strandveien Auto opp i halsen, hvilke alternativer er det i Trondheim og omegn som har peiling på BMW og gjør godt og rimelig arbeide?
ESveen Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 EMM sport på nyhavna v. Dora. Ellers kan du sjekke med Scan Parts på Tunga, Ingvald Ystgaards vei 17, rimelige prisen, samt fører BMW deler. Kjenner eieren, som er meget flink. Også har du J.Hofstad som har begynt på snapdrive ved Wurth på Sorgenfri, han har stålkontroll. Har du vert uheldig på Strandveien eller?
EirikL Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 EMMSport/GS på Nyhavna, Lønsethagen Bil på Lade/Tunga har jeg hørt mye pent om. Og som nevnt over her, har vi jo J.Hofstad, som har uante mengder med kompetanse på BMW.
jon///M Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 skjønner deg godt på den! så fort strandveien auto er færdig med bilen min (dvs når jeg er fornøyd så jeg ikke trenger og komme dit flere ganger pga ting di ikke kan gjøre skikkelig!) så skal jeg aldri mer sette min fot der igjenn! maken til dårlig service og arbeid di utfører!! jeg har god erfaring med steinkjer bil. men di er jo litt langt unna for deg da..
manta-a Skrevet Juli 11, 2009 Skrevet Juli 11, 2009 Æ har nå dårlig erfaring med emm sport igjen.Klarte jo ikke og finne ut att det va luftmengdemålern min som va gåen.Og ikke hadde de prøvekjørt biln etter den va inne heller.Men e jo en e30 318is det e snakk om da.så kanskje kompetangsen ikke er så høy på akkurat den...
Zaphod Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 EMM sport på nyhavna v. Dora. Ellers kan du sjekke med Scan Parts på Tunga, Ingvald Ystgaards vei 17, rimelige prisen, samt fører BMW deler. Kjenner eieren, som er meget flink. Også har du J.Hofstad som har begynt på snapdrive ved Wurth på Sorgenfri, han har stålkontroll. Har du vert uheldig på Strandveien eller? Jeg har brukt Scan Parts nå og var delvis fornøyd... var svarte merker ved tenninga etter t som tydeligvis ikke har vært helt rene hender.. samt at de ikke hadde utstyr til og finne ut feilen med tomgangen min.. Var billige det skal de ha. Kan også tilføye at det er langt bedre en Strandveien ettersom de klarer og gjøre ting innen rimelig tid samt at det går ann å snakke med de som jobber der fordi om du ikke er 50+ og kjører en 2009 mod..
PenguiN- Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Har noen veldig negative erfaringer fra Strandveien auto. Leverte bilen inn der for å få ny bakfanger pga påkjørsel bak..i - Ikke er fanger tilpasset. - Ikke pent lakkert. - Ikke montert gitter på ett "Hull". - Først sier di "kom så får du leie bil" så ringer di senere og sier at jeg ikke får dekket leiebil så da skulle ha meg til å betale for ett døgn med leie bil. - Di har skåret opp innerskjærmene mine og sier at det måtte gjøres pga valsede hjulbuer. Og når jeg drar opp så får jeg høre at slik er det når man monterer uorg fanger. at det er fangerens feil med lakken, at hjulbuene er valset at slik var det, ferdig med det. Jeg gir meg ikke ringer gs, di ringer strandveien, vips, får ny lakk på fanger, nye lokari skjermer bak, og fanger blir tilpasset bilen..noe av den værste "diskrimineringen" jeg opplever er å få dårlig service OG vite at hadde man vært en voksen mann så hadde servicen vært en helt annen. og ja, GS sa at disse hjulbuene er jo ikke valset..heh...
Rostad Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Har brukt Emm sport til verksted timer. De er greie på pris, og utfører arbeidet til lovet tid. Var ikke noe problem å få avslag i pris heller. Har vært å skaffet kun deler på strandveien auto. Fikk 20% avslag på både ryggesensor og innerskjerm siden jeg sa at innerskjermen fikk jeg billigere på Koed. Hadde bilen på tilstandsrapport på strandveien auto når jeg kjøpte den, men vet ikke helt hvor nøye de var. Har funnet rust her og der i etterkant som ikke var opplyst på rapporten(de fant noe rust). Og det var sprekker på bakfangeren som jeg visste om. Det hadde de ikke klart å fått med.
Mexos Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Leverte bilen inn der for å få ny bakfanger pga påkjørsel bak..i - Ikke er fanger tilpasset. - Ikke pent lakkert. - Ikke montert gitter på ett "Hull". - Først sier di "kom så får du leie bil" så ringer di senere og sier at jeg ikke får dekket leiebil så da skulle ha meg til å betale for ett døgn med leie bil. - Di har skåret opp innerskjærmene mine og sier at det måtte gjøres pga valsede hjulbuer. Og når jeg drar opp så får jeg høre at slik er det når man monterer uorg fanger. at det er fangerens feil med lakken, at hjulbuene er valset at slik var det, ferdig med det. Jeg gir meg ikke ringer gs, di ringer strandveien, vips, får ny lakk på fanger, nye lokari skjermer bak, og fanger blir tilpasset bilen..noe av den værste "diskrimineringen" jeg opplever er å få dårlig service OG vite at hadde man vært en voksen mann så hadde servicen vært en helt annen. og ja, GS sa at disse hjulbuene er jo ikke valset..heh... Karosseriavdelingen til Strandveien Auto har jeg også meget negativ erfaring med. Men folk må skille verkstedet og karosseriavdelingen. Det er også slik på Strandveien Auto at de benytter lakksenteret i Malvik til sine lakkeringsjobber. Så en dårlig lakkjobb kan ikke skyldes Strandveien Auto, men lakksenteret. Det at Strandveien Auto derimot godkjenner lakkjobben og monterer delen på bilen er for dårlig. Samtidig klarer de jo ikke å montere de delene de skal riktig heller. Stemmer bra At hjulbuene på E46 ser valset ut, selv om de er slik original. Men det bør jo et merkeverksted være klar over
LydMekk Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Skrevet Juli 21, 2009 Jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke de noe mere. Vil bestille deler andre plasser fra samt få utført jobber hos kurant firma i Trondheim og regionen rundt. Følte jeg ble pisset ned da jeg prøvde å diskutere med ham bak skranken. I slike tilfeller gjør jeg følgende: stemmer med pengeboka og handler andre plasser. De skal ihvertfall ikke tjene noe på meg utover. Tror ikke det har med alder å gjøre PenguiN, du husker vel meg fra jeg prøvdesittet bilen din på Nardo? SER vel for ung ut jeg også kanskje...YES! )
Kjetil 323i E36 Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Skal også sies at min far på 55år og 07' 320d ikke er fornøyd med dem. Vært inne for endel software feil, og bilen har som regel hatt en annen eller samme feil når de har levert den fra seg. Han måtte ringe BMW Norge for å få "gehør". Det skal ikke være nødvendig! Selv har jeg ikke noe vondt å si om dem, men blir jo litt skeptisk når man leser så mye negativt.
Mexos Skrevet Juli 21, 2009 Skrevet Juli 21, 2009 Jeg kommer ihvertfall ikke til å bruke de noe mere. Vil bestille deler andre plasser fra samt få utført jobber hos kurant firma i Trondheim og regionen rundt. Delesalget til Strandveien Auto er faktisk upåklagelig. Byens beste service i den skranken, så ikke vær redd for å handle deler der.
[space] Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Om de er så dårlige i de andre avdelingene, straff de der dere kan. Dra et annet sted både for service og deler. Ingen er tjent med "vanskelige" verksteder...
EirikL Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Delesalget på Strandveien er upåklagelig. Inge er en meget trivelig fyr som hjeper deg så langt det er mulig, selv med de minste, mest snurrige spørsmål Resten av gjengen gir jeg ikke en sur sild for. Arrogant bedrevitere som er høy på å jobbe hos BMW. Ikke har de peiling på eldre modeller, og når den begrensede kunnskapen tar slutt, gjetter de seg til et eller annet Som da de anbefalte meg å montere eksentriske casterforinger på ix'en og JEG måtte fortelle dem at de ikke lar seg gjøre pga at den faktisk har drivakslinger fremme. Da fikk jeg tilbake det blankeste, mest tomme blikket jeg har fått på lenge
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå