Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Girkula er bare å dra av (så lenge det er manuell vi snakker om). Den sitter litt hardt kanskje, så pass på at du ikke drar den oppi trynet ditt når den mister festet (gjorde det nesten selv :lol: )

Den nye er bare å tre på girstanga igjen, pass på at du får den helt ned slik at den fester seg, det skal ikke være noen glippe mellom girkula og "girposen".

Skrevet
Dro girkula oppi trynet i forgårs jeg. Smalt godt det, hehe :-D

Dette ngjorde jeg også når jeg hadde min e36, resulterte i banning noen minutter og et blått øye i halv annen uke ! Ikke til å anbefalle. gjorde dog ikke så vondt som når jeg fikk kikkereten på rifla rundt øyet, det resulterte i blått øye og et kutt som måtte sys :roll:

Skrevet

fort gjort og få den i fleisen ja.. er som regel limt på den sokkelen som holder kula fast.. noen ganger det knekker når du kula av.. men det er jo ikke no stress når man har en ny knott..:)

Skrevet

Når det gjelder mansjetten er det vel bare å prøve å dra opp den gamle fra midtkonsollen, mansjetten trees rundt en ramme som du presser ned i åpningen i midtkonsollen.

Regner med det er samme måte man gjør det på på E90, men som jeg sa så bare prøv å dra hele den gamle mansjetten av litt forsiktig, så skjønner du hvordan du skifter den når du har fått den av. :)

Skrevet

hehe.. jeg rykker somrgel av d fleste girkuler når jeg skal leke meg..

Viktig å leve seg inni kjøringen.. hehe..

Pokaler står som takk på hyllen.. :P

Skrevet

what??! har aldri vært noe girkule som har vært skrudd på.. den sitter bare trykt nedpå på et slags "hakk".. bare å dra :)

Skrevet

Aldri hørt om noen som skrur fast girkula.. Da er det hvertfall jallamekk greier.. Mansjetten sitter rundt et plastdeksel som du må løsne på, men først napper du bare av girkula, bare og vri og vrenge og dra som f! Gjorde akkurat det samme litt lenger oppi gata her, nappa i girkula, "shokk" sa det, og jeg fikk den rett i panna, med kul på høyreside, det så ikke bra ut, og folk spurte hva f. jeg hadde gjort.. litt flaut og fortelle at du har fått en girkula i panna.. :P

Men by the way, dette skal ikke være noe stort problem ;)

Lykke til :)

Skrevet

På manuell er det bare å dra opp, på automat må du trykke inn knappen samtidig :wink:

Pass på frontruta. Kompis knuste sin ved girkulebytte. ble en dyr kule gitt :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...