SanMiguel Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 ja han kjørte bare inn i depot etter første runda. lå jo fremst fra start. må si jeg likte timeattack etter å ha sett sladdkjøring en hel dag:) fine bilder av s2n =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juli 11, 2009 Share Skrevet Juli 11, 2009 Slenger ved noen jeg knepte også om det går greit.. første gang jeg noen gang har holdt i et speilreflekskamera, og med innstillinger på mellom tommel og stortå. Ble dessverre mye lysskjær . Skulle hatt litt mer PS erfaring også.. M3 Yngve. Svensk E30 Turbo Touring. Turbo traktor. Hønefoss kartellet utpå og herjer. 700whp+ mannen. simen e30 Overordnet sladdesjef Eller var det sandkassesjef? Nybygd E30 turbo for GB Extreme. M30 turbo JAAS - gikk fælt! GS M3 kompressor. Kanskje den som gikk bredest på vanlig frikjøring - lyden var til å holde seg i øra av! Audi røramme med S38B38 turbo, tørrsump, sekv. kasse... 770hp S50B30 turbo. 2x E30 turboer - M20 2,7 turbo & S14B23 turbo. Når en Audi har svikta deg nok ganger går det slik, uansett hvor ny den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Hvordan har oppmøtet vært hittils? har hørt at det har vært rimelig dårlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen^^ Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Takk for flotte bilder håper noen kan legge ut bilder fra utstillinga og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 Flotte bilder gutter! Hvis det er noen som har flere bilder av oss fra Hønefoss hadde det vært topp. Altså de to hvite BMW`ene med gule lys. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Takk for flotte bilder håper noen kan legge ut bilder fra utstillinga og ? Skal legge ut i kveld/natt. Har en hau med bilder... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 12, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hvordan har oppmøtet vært hittils? har hørt at det har vært rimelig dårlig... Ble betydelig mindre enn de hadde regna med tror jeg. Været stopper nok mange. Men bare bra for oss som gidder å reise dit Kommer noen uberproffe mobilbilder fra utstillinga i morra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hvordan har oppmøtet vært hittils? har hørt at det har vært rimelig dårlig... Ble betydelig mindre enn de hadde regna med tror jeg. Været stopper nok mange. Men bare bra for oss som gidder å reise dit Kommer noen uberproffe mobilbilder fra utstillinga i morra får ta det på rudskogen igjen istede. da pleier jeg og komme uansett vær. flytte hoved helga til våler er bare tull. sånn er ikke bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Så ikke ut som det var så veldig mye folk der men, bra biler i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rune B. Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Hei hei. Har du flere bilder av oss apekattene fra Hønefoss? Jeg kjørte den hvite e28`n med gule lys, og kameraten min (Trond S.) kjørte den hvite e30`n med gule lys og M5 "viftehjul" foran. Mvh Jeg så nå at jeg har spørt to ganger Uff, sånn går det når man blir ivrig. Hehe... Beklager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Bekkeli hadde beste startspor men lukka ikke døra etter seg og da smatt KRB inn. Å da ble det litt platekontakt. Kun små skader. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_anders Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Finnes det flere bilder av min gråe e30? Gule lykter, m-tech II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå