jokern88 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Er det veldig stor forskjell på Touring og Sedan med tanke på kjørekomfort og den "cruiser" følelsen? Er 528 Jeg tenker på da.. Hva ville dere gått for selv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1 Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Har hatt både sedan og touring, og synes kjørekomforten og balansen er ganske lik i begge karosserivariantene. Noe mindre coupê/dekkstøy i sedanen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jokern88 Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2009 Akkurat. Takk. Fint å høre fra folk som har hatt begge delene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Tar opp igjen denne tråden, men noe andre kriterier bak spørsmålet: Hvordan er forskjellen i kjøreegenskaper? Jeg tenker da på de morsomme egenskapene, ikke komfort, lastet bil osv. Hvordan er de ved aktiv kjøring, bane o.l.? Jeg regner med at sedan er mer optimal, men hvor mye betyr det egentlig? Er det samme utvalget å få kjøpt av understell til touring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Det er jo luft bak på flertallet av touring.. Å bruke 528en på bane har jeg aldri tenkt på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Dette blir jo litt subjektivt. Men pga lasterommet i touring ligger demperne der veldig skrått, og jeg tror dette er årsaken til at toruginen oppleves noe mer uryddig i bakstilling enn sedan. Men for all del, mange mener de er like, jeg mener jeg kan kjenne forskjell. Har kjørt begge typer mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 25, 2013 Share Skrevet April 25, 2013 Jeg holder med TRF her, touring føles mer uryddig ja. Den er ikke like "fast" i rompa som sedan. Dessuten så er jo støynivået i sedan en del lavere. Synes også at fjæringskomforten er bedre i sedan. Dette gjelder forsåvidt på facelift, vet ikke om det merkes forskjell på prefacelift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå