Hansh Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 audi 5`r med stor snurre dump å ekstern wastegate...hm liker forsikrings selskapet dette??? det der er jo en orginal WG fra vag det der?. Feks en Rs2 har jo grei effekt og størrelse på kkk blåsa orginalt også, selv om den der ikke ser så orginal ut. alltid trist med ulykker, men det blir veldig feil å kritisere slikt på et forum når en ikke vet fakta. det finnes faktisk en tjangs for at bilen går med lovlig effekt på vei selv om turboen ikke er orginal! om jeg krasjer med min bil som er godkjent med 200kw men har turbo som tilsier det dobbelte, er jeg jo automatisk dømt slik dere skriver. morsomt at trådstarter faktisk startet tråden etter å ha delt med norge hvor mye m5en gav i dynapack Er vel ikke snakk om å dømme noen her, men å anta at personen som forårsaket ulykken i tillegg har gjort modifikasjoner på bilen som gjør at han kan få en betydelig regress mot seg fra forsikringsselskapet. Å kjøre som idiot hadde han sikkert klart om bilen var orginal og.
Arotished Skrevet Juli 14, 2009 Forfatter Skrevet Juli 14, 2009 Jeg har da ikke vært kritisk mot eieren av audien? Jeg stusset bare på bildet av motoren.
Christian Nyegaard Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Ikke en s4/s6. Kanskje en S2 avant (håper det for eiers skyld), men også mulig med en ombygd 80 avant. En ting er at motoren er revet ut av motorfestene, en helt annen er at motor og girkasse faktisk har skilt lag... Ganske markante krefter i sving her altså. Er uansett en ganske oppgradert turbo og litt annet snacks der, men la oss si at den har et "originalmap" som den gikk med så er det fortsatt en kjapp bil med gode 220hk.. Uansett utrolig at ingen har strøket med, alt det andre det er snakk om her er jo tross alt bare materielle verdier (og potensielt livslang gjeld...).
Christian Nyegaard Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Har ikke rs2 speil og bakplate vertfall.
e30 tic Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 vi får håpe alle klarer seg. slike ting gir vertfall Statens vegvesen motivasjon til å bruke rulla si. synd på rs2'en og di berørte uansett.
Mr E30 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 samma hvordan bil dette er.Drit kjipt at folk drar av veien å spes når uskyldige blir rammet.
Marius2002 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 men lærer vi??? Tja, noen kanskje. Enkelte ikke. Slik vil det alltid være ...
FTE Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Får håpe den skyldige her får seg en skikkelig lærepenge iallefall. Hadde vært kjedelig å vite at pga din tullkjøring så har en annen blitt lam. Ser ut som en modifisert RS2 ja...det var siste gang den rullet på veien...også gikk forsikringspremiene på de bilene ENDA litt opp
Lars89 Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Noe sier meg at dette var han som kjørte forbi meg i 150+ på søndagen... Uansett synd for alle involverte. Utrolig kjipt å smelle uansett årsak...
Dan327t Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 Grom fuelrail og justerbar btr også? Ser ikke helt orginalt ut ihvertfall. Har selv skrudd ut en rs2 motor, og kan egentlig ikke skjønne åssen den har flydd ut
Gjest Skrevet Juli 14, 2009 Skrevet Juli 14, 2009 er likke sinnsykt hver gang.. haug med besserwissere etter en ulykke.. for folk selv er jo så flinke å kjøre.. kjører ikke for fort så da er man jo supermann.. fader altså.. respektløst over for en som ligger på sykehus og antagelig skulle ønske han var død pga. skyldfølelse.. så håper vi det går bra med dem i den hvite bilen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå