Gå til innhold

e30 v12 godkjent..?


k3n
 Share

Anbefalte innlegg

Denne er ihvertfall godkjent. Bygd av Per Kristian Harildstad fra Vinstra. Kaller seg "e30 big" her på forumet, og har mange andre sinnsvake biler på samvittigheten. Nå bygger han E34 med V12 singelturbo og 1000hk.

Godkjent med V12 CSI motor:

Ble solgt ihvertfall en gang, før den var til salgs i fjor igjen for 180-200 000kr.

5tb2jzvu2qru0n66c8lk.jpg

qnwkl3z5qm79bsoqssgk.jpg

k6rr7mxhwo56rj8tskwr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjenningen av den bilen ble foretatt for mange år tilbake.

Nye eier smalt ræva borti noe rett etter å ha kjøpt den, så usikker på standen på chassi, og om det er evt. er foretatt rammebytte i etterkant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godkjenningen av den bilen ble foretatt for mange år tilbake.

Nye eier smalt ræva borti noe rett etter å ha kjøpt den, så usikker på standen på chassi, og om det er evt. er foretatt rammebytte i etterkant.

Han skulle legge den opp, ut av et kryss..

litt for mye spinn på hjulene resulterte i at ræva kom sigende langs siden av bilen..

Da lo jeg godt.. Men jeg sto 300 meter unna og nøyt en iskrem! :D

Bilen ble kjørt direkte bort til skru skjulet vårt, og demontert for og se på skadene!

Han solgte den et par måneder senere!

Hvor bilen befinner seg nå, vil tro den er i Gudbrandsdalen et sted :)

Det er iallefall den sykeste E30 jeg har vært borti!

Hvis noen får tak i denne igjen, da misunner jeg den personen for alt i vææra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er nok i trygg forvaring oppi gulbransdalen den :) Er desverre i litt shabby stand.. hatt et par større smeller og motor havari men alt lar seg fikse med litt tid og penger.. så denne kommer nok på hjul igjen og forblir nok Landets eneste E30 godkjent med V12 motor siden dette er umulig med dagens regel verk og svineri fra statenshatvesen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, var å kikket på den ifjor. Var en på scania på kløfta som hadde den. Hadde dratt sidelengs over en rabbatt og den var rettet igjen. Men tøt fram rust over alt og den ene vangen under setet var løsnet og lå løst ned på stabbstaget. Masse løse deler i motor og som e 30 big sier her litt chabby. Men en skikkelig rå bil. Ufattelig tøft å høre starteren gå nesten uten å høre kompslag også fyrte den og bare summet. Skikkelig tøft. Hadde kjørt den jeg om den ikke hadde trengt så mye jobb for å bli bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 years later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...