Halvorsen Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Dette ser jo riktig pent ut, men jeg tror designet kanskje blir litt anonymt? I tillegg minner det jo ganske mye om F01, får håpe de ikke blir for like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ceylon Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Den minnet veldig om e39.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 at dette er spennende? Er vel hevet over enhver tvil at den blir seende ut som en Baby 7er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 ":2mm54a4x]Håper de går tilbake til smakfulle førerrettede interiører ala e46/e38/e39. Dashbordet blir mer og mer førerorientert for hver nye modell som kommer. Interiørene blir nok imidlertid ikke så vinklet som E46/E39/E38 interiørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Dette ser virkelig lovende ut Angående fineste 5-serie er det i mine øyne uten tvil e34, e39 ser litt for kjedelig ut samt at jeg aldri har blitt helt klok på fronten/utførelsen av nyrene. e60 var derimot ett friskt pust selv om den kan se litt svær ut fra noen vinkler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Veldig mye E39 i denne bilen. Bra de tar til vett og vekker liv i den mest poulære og peneste Bmw'en produsert noensinne. E39' er nesten bare pen , og de gromme er utrolig gromme. (med unntak av de som er plastikifisert i hjel med sølvlys både forran og bak). Tenker orginale utgaver her. Ren og pen i linjene, stukturert interiør og velfungerende detaljer. E60/61 varierer jo fra det kjedeligste til det peneste. Ny 5 serie med moderne nostalgiske linjer basert på en gammel sliter ser dette ut som. Tror dette blir en schlaaagerr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juli 18, 2009 Share Skrevet Juli 18, 2009 Ny BMW og generelt nye biler = har glemt fangerne på fabrikken, kun plastskrot som aldri skulle blitt produsert. Den nye 5-serien ser ut som et såpestykke, fysj. Er glad jeg er av typen som liker gamle biler og ikke kan fordra nye, MYE mer fornøyd med gammelt stål og skarpe kanter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Helt enig med Jolly her, ligner veldig på e39, som altså er den peneste bmw'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Jeg både tror og håper dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2009 Enda en artikkel fra VG. http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=564200 Hold tråden oppdatert dersom dere finner noen nye bilder og info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Jaja, VG er ikke akkurat kjappe med disse bildene, de har jo vært ute i over en uke, hehe. Her er iallfall en link til Bimmerpost.com sitt forum for nye 5-serie F10/F11 og F07 (5 serie GT). http://f10.5post.com/forums/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Jaja, VG er ikke akkurat kjappe med disse bildene, de har jo vært ute i over en uke, hehe.Her er iallfall en link til Bimmerpost.com sitt forum for nye 5-serie F10/F11 og F07 (5 serie GT). http://f10.5post.com/forums/ Fant dette bilde på forumet der: Kanskje d er slik den bli? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Nei, det er ikke slik den blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 22, 2009 Share Skrevet Juli 22, 2009 Nei, det er ikke slik den blir.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvorsen Skrevet Juli 23, 2009 Share Skrevet Juli 23, 2009 Litt mye E90 over den synes jeg, får inderlig håpe at den ikke ender opp slik da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå