Gå til innhold

Ny 5-serie i 2010?

Veritas
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 81
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper virkelig de får til designet med denne 5-serie GT ser jo ikke ut...

5-serie GT ser faktisk mye bedre ut i virkeligheten enn på bilder, jeg har sett to stykker av den hittil. Den har ikke rammer rundt vinduene heller, noe jeg synes var litt stilig. Er ikke mange biler med mer enn 2/3 dører som kommer med det.

Den var helt fantastisk å sitte i også, men ettersom mye fra den er hentet fra 7-serie skulle vel egentlig det bare mangle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ut fra bildene synes jeg den nye 5'ern ser bra ut, men vet ikke hvor glad jeg er i falsen langs sidene på den. Og som sagt, de skal jobbe hardt for å overgå e39 og e60. Men gleder meg til å se m-pakken på den nye, den kan jo fort gjøre at folk endrer mening ;)

e60'n var vanskelig å like i starten pga den innovative looken, men etterhvert som man har blitt "vant" til utseende er den absolutt nydelig i mine øyne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk å ane en likhet med E39 i taklinjen. Jeg er veldig delt når det kommer til dagens femmer. Den kan være dritrå, men så finner du plutselig et eksemplar som er til å sovne av :? Håper denne blir litt mer spenstig i originalutførelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...