///FredriK.S Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Mange fiine bilder her ja. GoodWoorK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Flotte bilder Gule biler ser utrolig bra ut på bilder! Mine er lagt ut på min faste fotoside akkurat nå. http://www.flickr.com/photos/simonhh/se ... 516752900/ Noen smakebiter: (Alle finnes i oppløsning opp til 1920 på flickr-siden) Kjent bilde? (Nesten identisk til et i den forrige m3'en ) Dette: Til slutt et bilde fra www.eliseracing.net hvor jeg er passasjer i grombilen til Magnus Han har tatt masse fete bilder. www.eliseracing.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Herregud som min krenger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Herregud som min krenger! Du klager på da.. sett bilde av min? Noe må gjøres til neste år.. Bra bilder Simon! Mange av min også da gitt Ja, gul farge bryter skikkelig med bildet, det ser "bedre" ut med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå