Sperre Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Jeg spør dere siden jeg ikke har fått svar fra BMWCCN på en uke. Spørsmålet er det at jeg melde meg inn i BMWCCN (gjorde det i forige uke) og ville da kjøpe skiltplater hvor det står BMWCCN. Dette går da ikke siden jeg ikke vet hvordan jeg får innloggingsnavn eller passord slik at jeg får tilgang til nettbutikken. Noen vise hoder som kan opplyse meg om hva jeg skal gjøre ? Mvh Ola Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Greieste er vel å kjøpe på et treff, da slipper du frakt (som er HØY sist jeg sjekka) Mulig Fliid her inne kan skaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Selv om frakten blir på 200,- eller noe er det ikke så farlig, vil bare ha det fortest mulig Skal gi Fliid en PM, takk for raskt svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Bmwccn driver å skal lage ny klubblogo og inntil dette er på plass så er det ikke mulig å få bestilt skilt-plater. Kan være at bmwccn telemark har noen liggende, det vet jeg ikke men du kan jo sjekke med din lokale klubb her: http://www.bmwccn.no/telemark/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Akkurat, takk for informasjonen. Da har jeg lagt inn en bestilling på bimmers sine skiltplater, de er vel forstatt i salg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Skulle tro det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Husk at skiltene eller skiltplatene må modifiseres om du har den nye typen skilt av plast. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Er nok redd for at det er de nye skiltene, hva må modifiseres ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Er nok redd for at det er de nye skiltene, hva må modifiseres ? Bare å slipe av "litt" på baksiden av den svarte rammen.. Ikke noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Problemet er at skiltene er mye tykkere enn metallskiltene. Noen sliper plastikkskiltene tynnere, mens jeg valgte å skjære vekk noen "holdehaker" på skiltholderen for og så bruke dobbelsidig tape for å holde skiltet på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Akkurat, tror nok det skal ordne seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fliid Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Torbjørn e39, nettsiden har jeg klaget på flere ganger og alle og envær kan igrunn bare glemme den nettsiden. Har ikke vært oppdatert siden 2007. Og få tilgang til å oppdatere er umulig. Er vel siden det skal komme ny nettside at vi har problemer med å få tilgang. (når kommer den nye nettsiden det har vært snakk om i ett par år montro? ) hehe.. Men over til skiltplate debatten. Vi hadde Telemark rammer liggende for litt siden, men er nå tomme. Det var til gammel type skilt. Har foreløpig ikke hørt noe om ny opptrykking av skiltrammer, men når det er på plass. Så skal jeg ha deg på minnet. (bimmers rammer er vel tøft, men ærlig brutalis. BMWCCN telemark er tøffere ) hehe : ) Skal du ha lokal klubb klistremerke til rute i bil, så send meg en PM . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Takk for et informativt innlegg Fliid ! Hadde vert gromt med Telemark på skilpata ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå