Dirty Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 For aa si det som det er er ikke jeg no spesielt god innenfor motor merker paa fag spraak jeg kjOrer en e46 328 (1998) modell om det svarer paa det ? Å den hadde problemer med å puste med vanlig panser mener du? tro meg . panseret var så vamt at man kunne steke egg og bacon på det. så ikke vær så håven, bare fordi erik ikke har motorkodene i hodet
Dirty Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Haha, supersmart løsning å bytte filter etter været da.. Lykke til med den løsninga..Hvis du absolutt MÅ ha åpent filter finnes det sånne kits til bilen din. Da slipper du å bytte panser og filter avhengig av vær Og hva skal denne hjelpe for ? han har jo riller i panseret
Deep Dish Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Og hva skal denne hjelpe for ? han har jo riller i panseret
Nytern Skrevet Juli 19, 2009 Skrevet Juli 19, 2009 Haha, supersmart løsning å bytte filter etter været da.. Lykke til med den løsninga..Hvis du absolutt MÅ ha åpent filter finnes det sånne kits til bilen din. Da slipper du å bytte panser og filter avhengig av vær Og hva skal denne hjelpe for ? han har jo riller i panseret Da hadde han jo sluppet å handle rillepanser, dermed hadde han sluppet hele problemstillinga med regn på filter. Dette kitet er jo genialt. Tar kaldluft fra samme sted som org filterboksen og skjermer filteret fra resten av motoren. Dermed slipper han varme og regn + at filteret har tilgang på friskluft. Jeg vil ikke krangle, forstod bare ikke greia med å bytte panser for å kunne kjøre med varmluftsfilter.
S.Arnesen Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 tro meg . panseret var så vamt at man kunne steke egg og bacon på det. så ikke vær så håven, bare fordi erik ikke har motorkodene i hodet Ehm Når har jeg vært hoven? jeg spurte jos trengt talt kun om hva slags motor han hadde. Da er det jo noe alvorlig galt med den spesifike bilen om det blir så varmt uder panseret, da det ikke er vanlig, sier jeg jo selv.
Haug530D Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Blir ganske varmt under hooden hos meg også, etter at jeg skiftet til grenrør, men har ikke hatt noen problemer med varmen, nå har jeg i tilegg kjørt fra Vestlandet til Oslo gjennom Sverige og til Danmark og tilbake igjen, var egentlig litt redd for at kjølesystemet ikke skulle takle dette. Har litt dårlig erfaring med BMW og kjøling.
Dirty Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Og hva skal denne hjelpe for ? han har jo riller i panseret Genail
Dirty Skrevet Juli 20, 2009 Skrevet Juli 20, 2009 Haha, supersmart løsning å bytte filter etter været da.. Lykke til med den løsninga..Hvis du absolutt MÅ ha åpent filter finnes det sånne kits til bilen din. Da slipper du å bytte panser og filter avhengig av vær Og hva skal denne hjelpe for ? han har jo riller i panseret Da hadde han jo sluppet å handle rillepanser, dermed hadde han sluppet hele problemstillinga med regn på filter. Dette kitet er jo genialt. Tar kaldluft fra samme sted som org filterboksen og skjermer filteret fra resten av motoren. Dermed slipper han varme og regn + at filteret har tilgang på friskluft. Jeg vil ikke krangle, forstod bare ikke greia med å bytte panser for å kunne kjøre med varmluftsfilter. Enig at den filterløsningen der e genial. men tror du har missforstått litt, han handlet ikke panseret fordi den ble så varmt. med for look'en sin skyld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå