Gå til innhold

. .

spaix
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke om trådforfatteren er alvorlig eller ikke, men hvis han er det og mener at tråden gir ham verdifull informasjon i hans streben etter å mestre burningens edle kunst... kan han sende meg en PM... så får vi vurdere om tråden skal åpnes igjen. Jeg stenger derfor tråden inntil videre iom. at den egentlig trolig hører til i Tulletråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Jeg har nå mottatt en mail fra trådforfatteren og tråden er seriøst ment... han lurer faktisk på hvorfor det er så vanskelig å burne med bilen. Vi prøver derfor å svare fornuftig... motoreffekt, clutch, dekk, reaksjonsevne, teknikk... den slags ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn ut om de to bilene faktisk er like spreke da..0-100 f eks...

Sjekk bremselengde 100-0...

Men viktigere: finn ut om din clutch FAKTISK er bedre, eller bare kjennes bedre ut å kjøre med. Kan høres ut som om den slurer...Jeg kunne vertfall ikke vri min bil løs sist jeg prøvde, dette var før jeg bytta motor (les: bruken min var noe medskyldig i at jeg måtte bytte motor også, bare så trådstarter har det i bakhodet)..Clutchen ville bare slure..

Ellers kan du prøve å sette på pingledekk bak (SMALE vinterdekk for eks), blokk ut forhjula, tren litt for deg selv..Sikker på at bilen vil burne om bare cltuch og diff er ok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytter jo ikke å sjekke 0 til 100 mye som kan spille inn her .

Du er nok bare uheldig å har kjøpt en svært sliten motor. sikkert dårlig med komp i den og derfor lite NM.

skal du spinne sveis diffen da spinner den GARANTERT ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var denne tråden usedvanlig lang, så har ikke lest igjennom alt!

Vist kompisen din sin bil er så mye lettere å burne med, og du ikke klarer å burne med din, får dere bytte bil å prøve da...

Bare sjekke at det ikke er noe gale med deg ;):roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

.

Vist kompisen din sin bil er så mye lettere å burne med, og du ikke klarer å burne med din, får dere bytte bil å prøve da...

Bare sjekke at det ikke er noe gale med deg ;):roll:

Synes dette var beste forslaget hittil.

Test bilen til kompisen og la han teste din, så finner dere ut om det er personen/teknikken eller bilen det er noe galt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...