Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 61
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Trikset for å spinne med automat v8 er å skru av antispinn, gi fullt ratt og full gass.. Da blir det plutselig røyk av det. Mer skånsomt for automaten er det og..

• 3 weeks later...
Skrevet

Det er dyrt å burne opp dekka :lol: Men tilbake til topic`en. Skal ikke være noe problem å burne med 540.. Faktisk ganske irriterene av og til hvor lett den får hjulspinn ut av kryss osv.. Skulle vært sperre orginalt på 540`en. Men har aldri prøvd å burne når eg står i ro og kommer nok i kke til å prøve det heller.

Vått føre er den håpløs.. Men seff uten anti spinn tilkoblet.. liker ikke antispinn :lol:

Ang hva kassa tåler osv videre, så vet jeg om en 540 i nabo byen som har gått på rundgang til alle kompiser osv. Og den er herjet noe vanvittig med og går fortsatt uten problemer :roll: Ja det er automat.

Skrevet
Bytt kasse om du skal herje. eller kjøp den en sprek bimmer. En 540 er ikke en sprek bimmer dessverre....

Vell kan ikke si meg enig i den uttalelsen. Det som er sprekere ann 540 e39 er M5. Så kan ikke si det er sløv bil. Da bør du kanskje prøve en på nytt, viss du i det hele tatt har prøvd en :?

Men ang herjing, så er no det bare tull uansett etter min mening......

Skrevet
Beste måten å ødelegge en automatkasse er å burne selv om den står på manuell,det er nok å spole på glatt vei for å få en enorm slitasje på kassa,min neste bmw må ha vært kjørt av en eldre mann hvis jeg skal tøre å kjøpe den.

Hvor har du dette fra? Kan umulig tro at det sliter ENORMT på kassa å rive løs hjula på glatt underlag.. Bilene våre er da ikke lagd av porselen heller.. :roll:

Ang spinning på asfalt osv, det er sånt en gjør med vrakpantbiler.. Hvem vet, kanskje 540'en til trådstarter er såpass ihjelkjørt at den kvalifiserer i denne kategorien..

Skrevet

Artig å lese hvor mange som har så fine forslag på å ødelegge sine biler/kasser på, er jo en fin info om hvem man ikke skal kjøpe sin neste Bimmer av.

:o

540IA er og blir ingen racerbil, det er en god solid og sterk bil, som ikke bør brukes som en BØRNEBIL.

Skal du absolutt børne så får du kjøpe deg en 320i eller lignende med MANUELL kasse.

Selv etter over 20års erfaring bak rattet har jeg ALDRI prøvd å spinne med en automat, kun på glatt føre uten å ha villet det.

Når jeg skal leke meg med bil, gjør jeg det med manuell kasse, fordi det er både billigere (les: ..rep. av kasse), og jeg tror det er mye mer givende og kontrolert med en manuell kasse kontra automat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...