Lars89 Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Fikk endelig handla autoopass i dag og tenkte monteringa var gjort på 20 sek sånn det har vært med de andre bilene. Men bilen har selvfølgelig autodim-speil og har dermed en stor svart boks bak speilet der det er normalt å feste brikka... Noen med en smart løsning på dette?
Kjennern Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Monter på siden av den, for det er regnsensor som er foran speilet. Sensoren til speilet er en liten prikk på selve speilet. Var slik på E39en jeg hadde.
Simpel Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Simpelmetoden: Ha den liggende i midtkonsollen og trykk den opp i ruta hver gang du skal forbi
Rabies Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Sånn jeg gjorde det når festet til brikka mi brant opp Brikka brant vel forsåvidt opp den også, men den funka fortsatt...
Lars89 Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Skrevet Juli 22, 2009 Alle forslag skal testes ut i morgen. Føler en liiiten dragning mot det første forslaget
Rabies Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 Bak høyre nyre? På felgkanten? På bremmen av en spesialtillpasset kjørecaps? Inne dekket på høyre forhjul? <--Brainstorming
Eksos Skrevet Juli 22, 2009 Skrevet Juli 22, 2009 lakk den sort og monter den ved siden av regnsensoren
Simpel Skrevet Juli 23, 2009 Skrevet Juli 23, 2009 Alle forslag skal testes ut i morgen. Føler en liiiten dragning mot det første forslaget Og valget falt på?
Lars89 Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Skrevet Juli 23, 2009 Alle forslag skal testes ut i morgen. Føler en liiiten dragning mot det første forslaget Og valget falt på?
morteym Skrevet Juli 24, 2009 Skrevet Juli 24, 2009 Midt på ruta ja, nå lo jeg godt! Jeg farga den svart før jeg festa den på ruta slik at den kommer bak speilet sett fra førers posisjon. Etter at jeg byttet bil, så har jeg den bare liggende i midtkonsollen og holder den mot frontruta ved passering. Synes det er like greit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå