Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man hadde hatt en form for avstemming for hvordan ting skal se ut, siden det er oss brukere som bruker ;-) - Så hadde jeg tålt 3 uker nedetid. For å hatt en bedre søkemotor og langt mer sofistikert forum.

Forumet til detailersclub norge dcn.no, har det meste du kunne tenke deg innen forum-bruk. Skulle ønske vi hadde samme mulighetene som de har der. Mye enklere å holde oversikt over topics man har deltatt i også.

Nå må man jo abonnere og fylle opp mailen sin daglig.

Og når det gjelder å dele opp i enten karosseri, eller årsmodeller eller 3-serie, 5-serie, 7-serie osv.. hadde virkelig virkelig gjort det enklere for folk flest her inne...

er umulig å få noe særlig tilbakemeldinger på poster feks i bilder/ show.. fordi det alltid er 1000 andre forskjellige helt ulike poster..

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Støtter også forslaget om 1, 3, 5, 6, 7 serie..

Men interiør, understell, motor ol vil bli for problematisk for selgere pga. det somoftest selges litt av alt i hver tråd :)

Gjelder vel også Teknisk..

Har du stilt ett spm, ligger tråden på side 3 eller 4 neste dag..

Skrevet

Eneste e virkelig savne er treff-forum. Mange lite aktive som har gått glipp av treff da de ser det for seint...

Skrevet
Skulle også gjerne ha rebuildet databasen til søkemotoren, men det vil ta kanskje 3 uker med full prosessorkraft på grunn av den enorme mengden innlegg som er her, og da må forumet være nedstengt. :?

hvorfor ikke slette alle innlegg eldre enn 1/2 år tilbake i tid. ingen som leser trådene uansett. så går jobben med å ombygge db'en raskere

Skrevet

Mister alt for mye nyttig info, spesielt på teknisk. En del prosjekttråder som også strekker seg over rimelig lang tid :wink:

Skrevet

dele kjøp og salg delen opp i for eksempel

e36 deler

e46 deler

e39 deler

sånn att man slipper og bla seg i hel på jakt etter deler :)

og vis man har deler til flere forskjelige modeller er det bare og lage en i hver underkategori.

vet ikke om noen har foreslått dette før leste ikke gjennom tråden men hadde vært mye lettere og funnet det man var på jakt etter da.

Skrevet
Skulle også gjerne ha rebuildet databasen til søkemotoren, men det vil ta kanskje 3 uker med full prosessorkraft på grunn av den enorme mengden innlegg som er her, og da må forumet være nedstengt. :?

hvorfor ikke slette alle innlegg eldre enn 1/2 år tilbake i tid. ingen som leser trådene uansett. så går jobben med å ombygge db'en raskere

Sier meg enig med en over meg her, er du gal!? Mister jo historien til hele forumet, det mange av trådene danner seg på, pluss søkefunksjonens mening. For guds skyld ikke slett noen innlegg.

Skrevet

e36 deler

e46 deler

e39 deler

og vis man har deler til flere forskjelige modeller er det bare og lage en i hver underkategori.

Det blir jo altfor mye surr å måtte begynne å lage 5-6 salgstråder om man skal selge f.eks felger til 5 serie. Lage tråder under alle karroseriene til 5 serie og 7 serie.

Skrevet

e36 deler

e46 deler

e39 deler

Det blir jo altfor mye surr å måtte begynne å lage 5-6 salgstråder om man skal selge f.eks felger til 5 serie. Lage tråder under alle karroseriene til 5 serie og 7 serie.

nå har vi jo egen salgs tråd til felger da;) men stemmer for oppdelig. fks e21, e30, e36 osv. jeg har ikke noe imot en laaang liste med forskjeldige forum:)

Skrevet

Støtter det forslaget om underforum for karosseriene.

Bedre å heller ha en "lang" liste med underforum enn å leite side opp og side ned for å finne det man leter etter

Skrevet

e36 deler

e46 deler

e39 deler

som nevnt her så har vi jo en felg tråd.

jeg tenkte kun til deler..

må jo kunne lage en kategori som heter 3 serie og inni den kategorien finner du for eksempel

E30

E36

E46

E90

så kommer du inn i det dele salg kategorien som er aktuell for deg!

Skrevet

Ville nå mye heller hatt f.eks.

"Interiør"

"Motor/drivverk"

"Bremser/understell"

"Styling"

osv.

Har man modellkodene blir det som mange sier bare tull, da de fleste delene passer på flere modeller.

Skrevet

Om Bimmers blir delt opp i flere underforum, slik at E46, E60, E39 etc får sine egne forum.. Evt bare 3,5,7 et, så melder jeg meg ut på dagen! Om det er noe som er slitsomt å lese så er det slike forum. Jeg er iallefall aktiv i de fleste forumene som er (minus bilstereo) og selv om jeg ikke eier en E60, E53 eller bmw i det hele tatt, så er det gøy å følge med hva som skjer og lese om bmw generelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...