Deep Dish Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Da har BMW ratt med både pupper(ifg Jan Erik Larsen) og nå "grop" Hva blir det neste.!?
kazynor Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 tenk deg hvis det var et pelskledd ratt da? en liten stripe her og der;)
pedro Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Ifølge gamle salige Enzo Ferarri skulle en vakker bil ha formene som en i hans øyne veldreiet kvinne. Han var spesielt opptatt av hoftepartiet ehh skjermene. Men det kan se ut til at BMW her har gått ett skritt videre i den sensuelle formgivingen kan man si å truffet en åre her. Kvinnene har jo på sin side altid hatt stangen å holde i. Knappegir falt vel aldri i smak hos de fleste. For min del står jeg over pelskledde biler. Jeg liker det glatt og rent, men forakter jo ikke en god dott i andre settinger. At Jan Erik fortsatt er godt gift skyldes vel at hans utroskap ligger på den motoriserte siden. Hurra for fantasien og den store forskjellen
Fredrik Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 At Jan Erik fortsatt er godt gift skyldes vel at hans utroskap ligger på den motoriserte siden. Hehehe... den kommentaren har jeg også fått fra min bedre halvdel...
Galro Skrevet Juli 28, 2009 Skrevet Juli 28, 2009 Ifølge gamle salige Enzo Ferarri skulle en vakker bil ha formene som en i hans øyne veldreiet kvinne. Han mente også at aerodynamikk var kun noe for de som ikke kunne bygge skikkelige motorer. Bmw skjønnte dette til ut på 80-tallet et sted ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå