Hanzo/// Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Mange morsome innlegg her, men bra at han ikke er inne her på forumet da jeg vil kalle noe av dette nesten for mobbing. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 Mange morsome innlegg her, men bra at han ikke er inne her på forumet da jeg vil kalle noe av dette nesten for mobbing. Nei nei, dette er satire... Stor forskjell.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mknard Skrevet Juli 31, 2009 Share Skrevet Juli 31, 2009 hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Om noen her inne kjøper bilen må de informere oss, kanskje øret ligger inne i bilen? Kan man levere et øre på hittegodskontor? Bør det føres opp i kontrakten som ekstrautstyr? hehe,denne ble litt morsom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet August 4, 2009 Share Skrevet August 4, 2009 Jeg kjenner han duden der, og den Granadan er seriøst strøken, ikke som bimmern dessverre er..Merkelig skrue, men utrolig grei kar i grunn. 75 granada? En hvit en? Og hvem handla dere taunusen av, kjenner ikke til noen så gamle taunuser her. Ja en kvit ein. hanlda begge bilene av samme karen. kompisen til han med triken eg prøvde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Må nesten bumpe denne, alle som ikke har lest denne har virkelig gått glipp av mye morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Fikk en fin avsluttning på kvelden jeg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Ja, denne tråden er verdt å lese Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wacman Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Håper trådstarter holdt et øre til bakken og omsider fikk seg ny bil..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Mars 22, 2011 Share Skrevet Mars 22, 2011 Haha, herregud. Dette bringer frem gode minner. Takk og lov for at denne tråden ikke er slettet ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ullsokken Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Må nesten bumpe denne, alle som ikke har lest denne har virkelig gått glipp av mye morro Takker Denne hadde jeg gått glipp av under min "borte" periode. Var morsom å lese, skjelden det er morsomt å lese en hel tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Haha, denne hadde jeg og helt glemt vekk! Herlig lesning det her Var mange tørre vitser her gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Morsom tråd, absolutt Mange morsome innlegg her, men bra at han ikke er inne her på forumet da jeg vil kalle noe av dette nesten for mobbing. Nei nei, dette er satire... Stor forskjell.. Men altså... satire? c'mon... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Godt folk likte at jeg bumpa den da Husker første gangen jeg leste, dette er den eneste tråden jeg har fått skikkelig latterkrampe av. Ofte man humrer og ler litt, men her gråt jeg nesten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mars 23, 2011 Share Skrevet Mars 23, 2011 Kjekt å få denne opp igjen, husker jeg fliret godt da jeg så den første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå