Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Med tanke på at man kan miste bilsertifikat av å sykle i fylla vil jeg gå ut i fra det, ja...

WOOOT ?

jaja forundrer meg ikke, man kan jo miste lappen for å feste litt så

Skrevet
Hei er det noen av dere som aner hva som skjer om du blir stoppet av politiet på tung sykkel uten lappen. Mister man bil sertifikatet ?

man mister ikke forekorte hvis man kjører med tung motorsykkel hvis du har bil lappen!!:D du får bare 1500 i bot;) blitt stoppa 4 ganger:P men du får en prikk thats it:D

Skrevet
Med tanke på at man kan miste bilsertifikat av å sykle i fylla vil jeg gå ut i fra det, ja...

WOOOT ?

jaja forundrer meg ikke, man kan jo miste lappen for å feste litt så

Kan miste lappen så lenge du sitter på noe med hjul i fylla, inkludert sykkel og plentraktor :wink:

Skrevet
Hei er det noen av dere som aner hva som skjer om du blir stoppet av politiet på tung sykkel uten lappen. Mister man bil sertifikatet ?

man mister ikke forekorte hvis man kjører med tung motorsykkel hvis du har bil lappen!!:D du får bare 1500 i bot;) blitt stoppa 4 ganger:P men du får en prikk thats it:D

Seriøst ? hmmmm. Ikke det at jeg kjører sykkel mye uten lappen, men bor ute på "landet" og prøvekjører en sykkel av og til. Ville egentlig bare være sikker på at man ikke mister bil lappen da jeg er avhengig av den..

Skrevet

Det mest alvorlige er vel konsekvensene hvis det skulle skje noe når du er ute å kjører uten lappen. Å miste lappen blir en bagatell i forhold til om du skader noen og kjører uten førerkort. Sorry for at jeg er så kjedelig.

Skrevet

Jeg har kjørt sykkel uten lappen, ærlig som jeg var så stoppa jeg. . Hadde dog kjørt for fort så fikk fartsbot og ikke noe mer enn det. Men det avhenger litt av situasjonen tror jeg. Ring politiet og hør? He he he

Skrevet

Enhver meter på sykkel uten lappen er like ulvolig som å kjøre avregistert bil ved krasj.

Men kan man leve med det så er det som sagt bare å kjøre... krasjer man med sykkel faller som regel teppet permanent uansett... :oops: Teppet som i trekasse 4m under..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...