Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 123
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
jeg og noen kompiser var nettopp ut og kjørte. da vi fant en politibil, bestemte vi åss for å provosere og følge etter og filme de (noe som de ikke så) så etter et kvarter stoppet de oss :D

.

.

.

så nå står vi her med en bot på 2000 og en rusta accord uten skilter.. har de lov til dette?? :?:

:lol: Way to go!!! :lol:

Skjønner politiet godt jeg. Regner med dette var siste gangen dere prøvde å provosere på en stund?

Politi vs råner = 1-0

ville heller sakt 1-1 jeg, på vei til jobb i morgest møtte vi på de samme folka på en bensinstasjon.. "Æ har itj helt bestæmt mæ om æ ska annmellj herre ennjda!"

Skrevet
ville heller sakt 1-1 jeg, på vei til jobb i morgest møtte vi på de samme folka på en bensinstasjon.. "Æ har itj helt bestæmt mæ om æ ska annmellj herre ennjda!"

Men da må du jo bestemme deg. Du sa dere fikk 2000 kroner i bot. Fikk dere virkelig det?

Videre sa du at rustholken av en Accord nå er uten skilter. Og da har den jo ikke passert teknisk kontroll? Ergo er det da fremdeles 1-0 til polisen...

Skrevet

Tror denne stakkars idioten har vilet seg inn i et lite nett avløgner han ikke kommer seg ut av :roll: Her er det mye selvmotsigelser ute og går. Grøten, hvis du ikke skjønner idiotien i det dere gjorde, er det nok ingen som kan hjelpe deg :stupid:

Skrevet

Jeg er litt på "deres" side jeg... :?

Polititet gjorde jo dette bare for å lage faen, selvsagt for at dere tøffet dere, men han hadde jo ikke grunn til å bøtelegge dere om dere ikke gjorde noe gale..? :roll:

Om man ikke godtar boten? (som dere ikke gjorde) får man den alikevel da??

Skrevet
Idioti. Håper dere blir anmeldt.

Hva faan er det med enkelte purk-slikkere her inne? slikker du meg i rompa også viss jeg kan vise deg blå lys ?

Er vel får svarte ikke ulovlig å kjøre bak en politi bil når den ikke er i utrykkning.. Er får så vitt ikke ulovlig om den er i utrykning heller bare du følger fartsgrenser å ikke hindrer! og alle kjører stort sett der det passer så sant det ikke hindrer onkel diktator noe jeg ikke kan se det gjør når du kjører bak.

Stå på ditt du å kommer det til en anmeldelse så håper jeg du viser filmen i salen.... dette er nok et eksempel på makt misbruk av disse korupte svina som stort sett gjør hva di vil! Har en kompis som ble tatt i belte kontroll med belte på! hadde dette på den siste 3 mila før vi ble stoppa og svinet presterer å påstå han hadde satt på beltet etter sjekk posten 600 meter borte! dette prøvde vi å si var umulig siden vi hadde hatt dette på over lengere tid og vi var 3 stk i bilen.. valget var å vedta boten eller bli anmelt FÅR den JEVLA bøgen påsto sjåføren ikke hadde dette ved passering av kont. post.... TULL! men eneste valget var å vedta siden den lilli søte politi betjenten lovte att i en rettsak tapte vi UANNSET siden han var sikker i sin sak! JIPPI,her føler du virkelig du får en velfortent straff!

Skrevet

Det er jo snakk om at de med vilje fulgte etter, kun for å følge etter, tåpelig og idiotisk tidsfordriv spør du meg, og på denne måten har de inndirekte provosert onkel blå!

Ta straffen og lev videre!

Skrevet
Det er jo snakk om at de med vilje fulgte etter, kun for å følge etter, tåpelig og idiotisk tidsfordriv spør du meg, og på denne måten har de inndirekte provosert onkel blå!

Ta straffen og lev videre!

Betyr det at dersom noen følger etter meg, la oss si, lenger enn et kvarter, så har jeg rett til å stoppe bilen, dra de ut av den, og spørre hva faen de vil?

Skrevet
Kan ikke forstå hva som får dere til å gjøre noe sånt?

Hvilken glede får dere av å kjøre etter purken å filme de?

:?

På en annen side, hvilken rett har politiet til å stoppe noen som kjører etter de? Hvis det var for mangel på bruk av blinklys hvorfor ble de ikke stoppet med en gang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...