jon///M Skrevet September 7, 2009 Skrevet September 7, 2009 skal trekk kabbler til forsterken og lurre på om det går ant og komme til og løsne plata æ har maker med et hvitt kryss.ska under søke i morra og se ka æ finner ut E første gang æ gjør dette så e litt blank på anlegg og trekking av kabler skall sitte i 2 plast muttrer i bak kant den plata. så skal du kunne løfte den opp. skal du ta den helt ut av bilen så tror jeg du må ut med baksetet. du hentet vel den sørafor i sommer? og stoppet på hydro gråmyra, ca 5km før levanger,nord-trøndelag?? er ganske sikker på at jeg så den bilen der.
bmw vin rød Skrevet September 7, 2009 Forfatter Skrevet September 7, 2009 takk for tipse. det kan steme at det var meg du så
bmw vin rød Skrevet September 23, 2009 Forfatter Skrevet September 23, 2009 hatter folk som kjører på biler og så stikker av
bmw vin rød Skrevet September 24, 2009 Forfatter Skrevet September 24, 2009 Jeg også...Blitt påkjørt? ja kjedeligg når sånt skjer når bilen har ståt lagra i snart tre månder. vi sku bare en snar tur ut og vask den. før den blir tatt i bruk om to uker
bmw vin rød Skrevet September 30, 2009 Forfatter Skrevet September 30, 2009 blit utsatt før hærver i dag
-Roger- Skrevet Oktober 1, 2009 Skrevet Oktober 1, 2009 åh, herregud... Det der er så forbanna unødvendig. Triste saker
bmw vin rød Skrevet Oktober 4, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2009 snart e kong vinter på vei så la om til vinter dekk i dag. begynt med og flekk av sommer dekkan og tokk en skjekk på fjæran og deppran. og innspiser hjulbuan. å satt på ny felga for å se korsen det blei blei jo bra litt høy bakk men det kommer seg
bmw vin rød Skrevet Oktober 9, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 9, 2009 da e den 10okt kommet og da e sperre fristen på lappen gått ut. og håper lappen ligger i post kassa når mann står opp
winchester Skrevet Oktober 10, 2009 Skrevet Oktober 10, 2009 Hehe, man har jo lov å håpe Har du fikset skaden etter påkjøringen og hærverket?
bmw vin rød Skrevet Oktober 10, 2009 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2009 Hehe, man har jo lov å håpe Har du fikset skaden etter påkjøringen og hærverket? har rette ut bongel. å så blir det kansje hell lakkering i løppa vintern
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå