Ron Jeremy Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 som overskriften tilsier, min FTK har vært i det kreative hjørnet, og tørket opp brus søl med noe armor jeg hadde bak i bilen, som ikke skal brukes på tekstil, mao, stoff sete ble ikke happy... Har forsøkt med meguiars flekk fjerner uten hell, noe tips triks eller annet?!? Forslag mottas med takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heimstad Skrevet Juli 29, 2009 Share Skrevet Juli 29, 2009 Vaskeklut med rent, varmt vann bruker å funke hos meg. Har fjerna noen kaffeflekker fra lys gråe stoffseter på den måten. Sørg bare for å få hele delen du skal vaske fuktig, elers risikerer du "fuktkant" der skillet mellom vått og tørt var. Funker ikke dette, så koster det ikke mange kronene å leie en proff rensemaskin hos en utleier. Feks: Byggesystemer, Bautas o.l. Tror en kompis betalte 150 kr for en helg, for ett års tid siden. Vet ihvertfall at jeg skal leie meg en sånn årlig, så lenge jeg har "ny" bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nå banner eg sikkert i kirka på dette meguiars forumet Men Turtke extreme Nano Tech sin Textile clean har det blitt solgt masse av hos oss og fått kjempegode tilbakemeldinger. Er jo verdt et forsøk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerE46 Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Flekkfjerner fra BIOGUARD. Kjemikaliefri, luktfri. Og funker 110% garantert. Brukes på møbler (salonger) Prøvde den for moroskyld på komfyren etter en middag hvor komfyren var tilgriset og dagen etter så prøvde jeg flekkfjerneren der, og vips SHINY Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jay-O Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Nå banner eg sikkert i kirka på dette meguiars forumet Men Turtke extreme Nano Tech sin Textile clean har det blitt solgt masse av hos oss og fått kjempegode tilbakemeldinger. Er jo verdt et forsøk? Jeg har brukt Extreme Nano Tech med gode og ikke fullt så gode resultater. På veldig mørkt fungerer den ypperlig (hvis du følger anvisning til punkt og prikke!), men jeg har helle laber resulater på lyse stoffer. Men kanskje det er fordi jeg gjorde noe feil? Ikke vet jeg, men kaffe flekken ble erstattet med et mørkt felt på setet i den gamle landroveren. Meh, godt nok for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sladjan Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Green clean er vell det beste som kan brukes på sånt? Scandicshine har det, plus det er kjekt å ha, renser som bare det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Juli 30, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2009 Jeg kan vanskelig se for meg at Turtle har et bedre flekkfjernings middel enn Meguiars, jeg kan selvsagt ta feil. Og ja, det er beige stoff, helvete, aldri mer stoff seter, grr. Altså ikke en komfyr... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 Har du testet med en mikrofiberklut ? Jeg renset dørsidene mine i stoff med det og Carpet cleaner fra Megs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 30, 2009 Share Skrevet Juli 30, 2009 En mild vann + zalo oppløsning tar det meste... og ikke vær redd for å gnikke. Ellers kan man damprense setene ved enten å leie en maskin eller få et firma til å gjøre jobben (koster rundt 1500 kroner). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Har hørt at dampvasking av stoffseter ikke er helt heldig da dampen kondenseren i setet og blir der som fukt, og da ender du opp med den fine lukta av sure stoffseter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mcgyver Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Green clean er tingen http://www.blankbil.no/products/chemica ... reen-clean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Microfiberklut, vann, våtsuger og denne tuba her som du sikkert har liggende i et skap hjemme allerede: Det er altså den gode gamle nylonvasken, som er et universalvaskemiddel som funker til det meste. Her er mine resultat på et ekstremt skittent taktrekk.. ikke det beste bildet, men du skjønner tegninga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 En vanlig støvsuger som du ikke er glad i fungerer også fint, handler bare om å få sugd ut fuktigheten. Sent from a galaxy far far away Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OveN Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Siden det er 4 år siden trådstarter spurte om dette vil jeg tro han har fått renset setet sitt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå