Dram Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Hvordan er den å kjøre etter å ha gått over 300k km? Helt grei synes jeg, har gåen lamda så den bruker litt mere på mila nå. Har litt feil dimensjon på dekk så den sporer litt, burde nok hatt en firehjulskontroll men det tror jeg blir avventet til nye felger er i hus Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 5, 2009 Forfatter Share Skrevet August 5, 2009 Kanskje jeg skal vurdere rondell kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 vanskelig å plukke en favoritt blant de GS felgene. skeptisk til mørke felger eller med mørkt senter. ville personlig gått for noen felger med sølv senter og blankpolert kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
heimkokt Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Du må ta med biln på lånke treffet å kjør litt. Vidar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 5, 2009 Share Skrevet August 5, 2009 Kanskje jeg skal vurdere rondell kopi E34 med rodell 58 er aldri feil dog er det blitt mange av de kanskje.... Selv syns jeg faktisk 19" er litt for mye på e34... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 Kanskje jeg skal vurdere rondell kopi E34 med rodell 58 er aldri feil dog er det blitt mange av de kanskje.... Selv syns jeg faktisk 19" er litt for mye på e34... Er litt usikker på 19" men regner med det blir 18". sant det du sier om at det aldri er feil, men er enig i deg med det at mange har det eller har hatt det, kunne ha tenkt meg noe nytt hvis du skjønner hva jeg mener Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 Ville heller ha gått for Rondell i 18" Og 19" blir kanskje litt for stort slik som S.Arnesen skrev over meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 hmmm... Hva med disse fra gs? Samme stilen som rondell, men allikevel litt anderledes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 hmmm... Hva med disse fra gs? Samme stilen som rondell, men allikevel litt anderledes Har vurdert de men slått tanken fra meg, da det allerede er en her i verdal med en rød E36 vogn som har nesten like schmidt felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 19" er aaaalt for stort på e34. 18" er finest. gå for rondell eller bbs lm look som gs selger. det tror jeg hadde blitt tøft på sleden din. btw, bra bilder av bilen din du har lakt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 19" er aaaalt for stort på e34. 18" er finest. gå for rondell eller bbs lm look som gs selger. det tror jeg hadde blitt tøft på sleden din.btw, bra bilder av bilen din du har lakt ut hmm, hadde ikke vi denne diskusjonen når du var her istad og foresten bildene ble kjempe bra de savner flere:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet August 6, 2009 Share Skrevet August 6, 2009 skal du ha fler så må vi ta nye. og helst litt tidligere på dagen en sist. så får jeg bedre bilder, det var litt for mørkt slik at det ble litt for lang lukkertid og da er det vanskelig og få bra bilder uten og dra frem stativet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 6, 2009 Forfatter Share Skrevet August 6, 2009 skal du ha fler så må vi ta nye. og helst litt tidligere på dagen en sist. så får jeg bedre bilder, det var litt for mørkt slik at det ble litt for lang lukkertid og da er det vanskelig og få bra bilder uten og dra frem stativet. Men det e du som e fotograf og ikke jeg, bare si tid og plass du så kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet August 14, 2009 Forfatter Share Skrevet August 14, 2009 Da har jeg fått satt inn tåkelykter, men ikke lagt opp ledningsnett enda. (kommer bilde® i morgen forhåpentligvis) Har også fått prøvd bilen over fjellet til vårt nabo land idag, ble en liten tur til Åre sammens med lille søster Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dram Skrevet September 29, 2009 Forfatter Share Skrevet September 29, 2009 Litt oppdate siden sist, inatt har jeg da hatt innbrudd i bilen min 2 vinduer knust (lille trekant ruten bak på sjåfør siden og sjåfør døren da de ikke kom seg inn i bilen.), begge shadowline lister under vindu vinduene, bulk i bakdør og den lista som er øverst på dørtrekket. Takstert skader til nesten 11000kr idag. sølvgrå Pioneerspiller er borte, er den største bluetooth spilleren som ble laget for 2 år siden, med front som skyves ned med displayet opp når cd plata skal ut. skjønner bare ikke at folk ikke kan la noe være ifred, kjenner jeg er litt sinna nå. har på disse bildene plukket endel glass allerede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå