Gå til innhold

Tonje sin E34 525i 24v Solgt

Dram
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 85
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det man rett og slett skulle gjort med tjuvpakk, var å ta en stor skiftnøkkel og knuse fingrene på dem. Bare synd det ikke er sosialt akseptert :evil: Jeg er så ufattelig lei av å lese om folk som ikke klarer å holde pølsefingrene sine unna andres eiendeler. Og hva skjer med dem hvis de blir tatt? Jo, de får en irettesettende pekefinger fra en sosialarbeider. For gud forby at vi skulle lage et eksempel av noen i dette landet. Måtte bare blåse ut litt :lol: Får du dekke dette av forsikringen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde et veldig likt innbrudd da jeg bodde i Skien. Knust rute og spiller var borte.

Anta narkisen nedi gata, så sendte ned en kompis og lurte på om han hadde noe "stæsj" å selge. Tror du faen ikke narkisen drar fram CDspilleren han hadde stjelt av meg for 1,5 time siden?

Fikk han med til Shell for kompisen måtta ta ut "penger". Der tok politiet imot narkisen.

Dom.... Heleri! WTF!? Narkisen påsto at han hadde kjøpt den av en ila 1,5 timer... Satan for et fitterettssystem.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare å ha alarmen på bilen på, sove med ett øye oppe, og la hammeren hvile peeeent på nattbordet. :)

Hadde jeg ferska tyven som en dag hadde gjort det der på min bil. Fy s.... det skulle ha smelt godt i kjeven hans. Blir møkklei av folk som ikke klarer å spare opp ting til sjæl, så de stjeler heller andre sine spillere og div.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal nok finne ut hvem det er, må bare komme hjem fra nordsjøen først.

Forsikringsselskap er kontaktet og etter hva jeg vet (om det ikke har skjedd noe nytt i dag) ser det ut til å ordne seg fra den siden i allefall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes det er så utrolig dårlig gjort, her kjøper jeg meg en bil som jeg da skal prøve å få fiksa opp også får jeg meg det slaget midt i trynet klokken kvart på sju en tirsdags morgen.

Ryktene går jo allerede om hvem det er da, men det skal jeg ikke gå noe dypere innpå. Er nok noen lokale helter :evil:

Fått bilen hjem fra rens idag da, fikk tilogmed komme tilbake og få gjort det igjenn gratis når nye ruter er satt inn (snakk om service da :wink: ).

satser på å få begynnt med å sette inn ryter imorgen, håper da på å ha fått i nye ruter.

Dere får høre med Litjhaug om han kan stille med blodhunden sin i jakten på de skyldige :evillol:

Tørr jo ikke det da :wink: Vill ikke de skyldige så ondt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff.. mye skade for lite vinning!! tror jeg kommer til og gå til innkjøp av hagle eller noe sånt etter hvert!! man må beskytte det man eier når folk ikke vet forskjell på mitt og ditt!!

Det som er så forbanda surt er at den samme spilleren har stått i ole sin bil i ca 1 år, hvorfor i helvette ta den nå når den står i min bil å han er borte.

men skal love at finner jeg de som eventuelt har gjort det er det ikke snakk om noen kjære mor her i huset alltså. Har litt KORT lunte når det kommer til min bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oufh det så ikke bra ut :(

Utrolig at folk finner på noe sånt, hadde rett og slett ikke satt meg til og hvile før jeg fant de skyldige. Finn fram balltreet og dra på jakt sier no jeg.

Tror jeg har snakket med så å si alle jeg kjenner i området, noen vet noe men tørr ikke å si det :evil:

men de skyldige SKAL finnes før eller siden :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fytte faen jeg hadde klikka, dem må jo påstå hvem som har gjort det, eller så blir jo dem/den skyldig på en måte, burde jofortalt deg det i hvertfall, veldig dårlig gjort dette her, hadde dette skjedd meg, hadde jeg nok henta hagla, og skøti ta kneskåla på de/den som hadde gjort det, ufattelig at folk kan drive sånn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og fytte faen jeg hadde klikka, dem må jo påstå hvem som har gjort det, eller så blir jo dem/den skyldig på en måte, burde jofortalt deg det i hvertfall, veldig dårlig gjort dette her, hadde dette skjedd meg, hadde jeg nok henta hagla, og skøti ta kneskåla på de/den som hadde gjort det, ufattelig at folk kan drive sånn..

Du mener det ja, er ikke så enkelt å få noe utav dem heller når ingen har tenkt å si noe :evil: Men det som er saken her er at det er noen som vet hvem jeg er og hvilken spiller jeg hadde. håper bare for gudsskyld at jeg finner ut hvem som har gjort det. Gruver jo faan meg til hver morgen for å se om bilen til Olelink er hel eller ser ut som min gjorde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...