Fredrik Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet for D.C.V: Det er vel ingenting å ta på vei for at moderator endrer tittel så det omhandler flere på forumet du er sikkert en hyggelig kar spaix, men det er ikke helt rett fremtoning dette.. Voks med forumet
Rabies Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Jeg har i hvertfall fått et godt inntrykk av Spaix Tilbød seg å gi meg en step by step guide over telefon dersom jeg skulle fucke opp forsterker-koblejobben i dag (Var skeptisk til å koble opp disse greiene, da jeg aldri har gjort det før) Kondolerer forresten Spaix
D.C.V Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Der ble det av skjønte ikke helt hva som skjedde, rep point til Fredrik veldig trist å høre om mormoren din kondolerer
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Istedenfor og være en skryte tråd til brukere av forumet, så har denne tråden etter min mening sklidd helt ut. For det første skjønner jeg ikke hvordan alt henger sammen i tråden. Deep Dish som har laget tråden (Med en meget snodig start. Skulle tro han postet feil) , men plutselig blir det en kondolerer tråd til Spaix, og ett lite raseriutfall.. Kondolerer Spaix. Men er vel like greit å stenge tråden /slette innlegg. Ett eller annet. Så tråden oppnår sin hensikt igjen. Første innleggene er greie, men 3 sider med alt annet. Jeg forøvrig savner J. Hofstad sine innlegg, men han ble meget ofte misforstått og etter min mening, ikke alltid like godt satt pris på. Så om han har forsvunnet av personlige årsaker så er det forståelig. Er det pågrunn av brukere her inne, så er det og forståelig. Hadde flere konfrontasjoner og debatter med han, skapte debatt og røre det. : ) Forøvrig er det mange flinke brukere her, med få og mange innlegg. Syntes nå at en slik tråd som dette egentlig ikke hører hjemme uansett. Er som Breitbau sier, folk med kunnskaper blir lagt merke til, uansett. Men så er jeg kanskje sær..
Driv3r Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Fliid du har nok ikkje fått med deg heile saken, vore litt forandring av ein moderator tydligvis, varkje deepdish som starta i første omgang. Det var spaix. Var vel det første innlegget som har blitt slettet.
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Da er det vel like greit at den moderatoren ordner opp ordentlig og ikke halveis som dette. : )
Superbeetle Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 For det første skjønner jeg ikke hvordan alt henger sammen i tråden. Deep Dish som har laget tråden (Med en meget snodig start. Skulle tro han postet feil) , men plutselig blir det en kondolerer tråd til Spaix, og ett lite raseriutfall.. Kondolerer Spaix. Tråden startet vel med noen innlegg fra Spaix, som Fredrik trolig har fjernet.. Jeg syntes også at denne tråden bare kunne blitt slettet, er jo bare rot her... Jeg forøvrig savner J. Hofstad sine innlegg, men han ble meget ofte misforstått og etter min mening, ikke alltid like godt satt pris på. Så om han har forsvunnet av personlige årsaker så er det forståelig. Er det pågrunn av brukere her inne, så er det og forståelig. Hadde flere konfrontasjoner og debatter med han, skapte debatt og røre det. : ) Hofstad sitter nok med mye kunnskap rundt bmw, men jeg har aldri helt likt hvordan han fremstiller tingene her på forumet. MYE uforståelige, korte innlegg uten særlig sammenheng eller fakta. Jeg ble iallefall mer irritert enn glad for innleggene hans.
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Forstår godt hva du mener Superbeetle. Fremtoningen hans ble mer og mer krass jo mer tiden gikk. Men det tror jeg åpenbart har sine årsaker. Og jeg skal innrømme at jeg forstår han på en måte. På "slutten" så ble det vel litt mer av det ekstreme. Da ble jeg og meget irritert til tider. Men nok, tja, on topic, offtopic. Vet snart ikke hva som er hva i tråden uansett : ) hehe
Fredrik Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Tråden skled ut pga. profilen spaix... ikke fordi noen andre ønsket det. Det hjelper ikke at man er i dårlig humør hvis man bare ødelegger for alle andre... slikt har jeg liten sans for under alle omstendigheter (spaix har dog min medfølelse pga.hans mormor). Jeg mener tråden har sin berettigelse fordi den fremhever folk som forsøker å gjøre en forskjell for oss andre. Gunnar opprettet f.eks ikke bimmers for seg selv og jeg har ikke skrevet nesten 12000 innlegg her inne fordi jeg liker å lese om meg selv. Tilsvarende er det helt sikkert for mange av de andre som også bidrar med konstruktive innlegg og på den måten skaper et godt miljø.
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Men rydde opp å fjerne unødige innlegg, det kan du vel tillate deg å gjøre? Tråden i seg selv er grei, men at den er så sklidd ut, det kan vel rydde opp i ? Trossalt flere sider med aggresjon og forsøk på å roe ned Spaix. Det er nå lite i tråd med topic. Selvom jeg vet at det er flere tråder som er på den måten, men en plass kan man da starte opprydding..
Fredrik Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Fliid du har nok ikkje fått med deg heile saken, vore litt forandring av ein moderator tydligvis, varkje deepdish som starta i første omgang. Det var spaix.Var vel det første innlegget som har blitt slettet. Det er helt korrekt og årsaken til det er at trådforfatteren også kan endre overskriften... noe som også ble gjort etter at jeg endret overskriften til å være mer generell (... og man opponerer ikke mot en moderator).
Fredrik Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Men rydde opp å fjerne unødige innlegg, det kan du vel tillate deg å gjøre? Tråden i seg selv er grei, men at den er så sklidd ut, det kan vel rydde opp i ? Trossalt flere sider med aggresjon og forsøk på å roe ned Spaix. Det er nå lite i tråd med topic. Selvom jeg vet at det er flere tråder som er på den måten, men en plass kan man da starte opprydding.. Finn et eller annet konstruktivt å skrive om... glem spaix. Hva med å gi en eller annen ros for en hyggelig kommentar eller en sexy bil ?...
Marius2002 Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Skrytetråd, hmm ja: Torek er en meget hyggelig og høfflig person her inne som jeg alltid har hatt positivt inntrykk av! BreitBau for lange innlegg hvor mye er bra skrevet, samt er overalt på forumet med MYE innlegg. ///Mysild, en MEGET aktiv person inne her på forumet. Virker som en kul fyr, alle legger merke til han. Fra hvilken vinkel har han ikke tatt bilde av bilen sin? haha knut_olestad alltid noe moro på lager, er vel han jeg forbinder med tulletråden! Fredrik og Galro sier alltid noe konstruktivt og har gode begrunnelser. JonasD [space] Eska heismann Springsteen Superbeetle -Anders- Deep Dish anders87 D.C.V. Muffins mhane Ja og +++ Hærlige folk, og et super forum
E30Frelst Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Denne tråden var for det første, dedikert til deg Fliid, av Spaix!
Fliid Skrevet Juli 31, 2009 Skrevet Juli 31, 2009 Jøss, det var jo hyggelig av Spaix ! : ) Fredrik, noen ganger skjønner jeg ikke styringen din. Å rydde opp gagner ingen vondt, men likevel vil du la Spaix være uthengt. Jaja. Synd. Folk kan gjøre feil, men noen ganger, når man har mulighet til å gjøre noe for at det skal bli "glemt" så kan man benytte seg av sjansen. Nok OT av meg. Vil du fortsette debatten, så kan du gjerne sende meg en PM. At du kan bil historikk, det skal du ha skryt for. E30Frelst skal ha mye skryt for sin høye interesse for E30 karosseriet. Er det en E30 tråd, så kommer E30 frelste E30frelst med skryt, til månen. Artig det : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå